63aeedfab3a10490554317.png

Opinie o hydrosan.eu

ocena:4.56

34Opinii

HYDRO SAN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

web iconfacebookinstagramtiktokyoutube

HYDRO SAN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

facebookinstagramtiktokyoutube
63aeedfab3a10490554317.png

Opinie o hydrosan.eu

4.56

34Opinii

HYDRO SAN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

web iconfacebookinstagramtiktokyoutube

HYDRO SAN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

  • hydrosan.eu
facebookinstagramtiktokyoutube

Przejdź do strony sklepu

NIP: 9462701115

Filtruj oceny firmowe

tm-star
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • current language - plPL

około 2 miesiące temu

Maciej

tm-star

5.0

Żenada. Zamówiłem elementy do kabiny w niedziele. W poniedziałek czekały na to by wyjść od nich z magazynu. Miały być najpóźniej w środę a okazało się że dopiera w środę zabrał je kurier z In Postu. Mało tego, brak kontaktu z kurierem. Id czwartku rana próbowałem nawiązać kontakt z kurierem który ani nie odebrał ani nie odpisał. Na infolinii jakiś mądrala mówi mi że kurier nie ma obowiązku odbierać czy też odpisywać w takim razie po co podają nr kontaktowy do kuriera ???!!! Żenada

2 miesiące temu

Grzegorz

tm-star

5.0

Nigdy nie spotkałem się z takim traktowaniem przez obsługę klienta.Najgorsze doświadczenie z tą firmą, nigdy więcej nie skorzystam.

Zakupiłem kabinę 90x90 pięcioboczną (według opisu na ich stronie) , w rzeczywistości rozpiętość 86-89. W kabinie mam inne płytki na 90 cm , więc nie pasowała mi. Poprosiłem o zwrot na ich koszt, ponieważ sprzedali mi towar inny niż zamówiłem. Stoczyłem tygodniową batalię telefoniczną i mailową, wysłałem zdjęcia, udowodniłem bezdyskusyjnie, że nie mają racji. I tak kazali mi odesłać na własny koszt. Zapewne pojawi się odpowiedź firmy, że płytki nie są w pionie, że kątów nie ma, że źle zamontowałem( oczywiście piony idealne, kąt również, a kabiny nie można źle zamontować, ponieważ posiada dwie szyby i dwa łączniki )tak jak mi dopisywali, żeby tylko nie zapłacić za zwrot. PRZESTRZEGAM PRZED TĄ FIRMĄ I TANDETNYMI PRODUKTAMI

3 miesiące temu

Jola

tm-star

1.0

Nie polecam zakupu w Firmie hydrosan.eu. Zależało mi na czasie realizacji zamówienia więc nawiązałam kontakt z Firmą w jakim czasie zostanie wysłane zamówienie, otrzymałam wiadomość, że na drugi dzień- zamówiłam i minęły 4 dni od zamówienia, które nie zostało wysłane Ostatnią wymówką Firmy była wiadomość, że kurier się nie zabrał:) a więc w tej Firmie o realizacji zamówień decyuje kurier. Nie polecam

3 miesiące temu

Ewelina

tm-star

1.0

Fatalana firma, a w szegolnosci serwis reklamacyjny. gdy zaledwie po roku uszkodzila mi sie czesc we wannie, pan Tomek z firmy Hydrosan stwierdzil, ze sama moge ja sobie wymienic (czyli jako kobieta podniesc wanne wazaca 125 kg) i nie zorganizowal serwisu naprawczego. Do tego wanna miala miec regulacje sily masazu i pompy wody. chociaz od poczatku zglaszalam, ze one nie dzialaja, to pan Tomek z firmy Hydrosan ponownie nas zignorowal.

6 miesięcy temu

Bogusław Borkowski

tm-star

5.0

Chciałbym podziękować pracownikowi firmy Panu Emilowi G. za profesjonalne i rzeczowe podejście do klienta. Sprawa dotyczyła wadliwego brodzika który pomimo montażu i używania został wymieniony na nowy. Po kontakcie z Panem Emilem, jego wskazówkach odnośnie montażu i budowy brodzika okazało się że produkt ma wadą fabryczną.

11 miesięcy temu

thumb-up icon

Luker

tm-star

5.0

Szczegółowe doradztwo, obsługa po prostu fantastyczna. Świetnie zapakowane produkty, wyglądają superancko. Bardzo szybka wysyłka. Sprawne i wygodne zakupy. Wiarygodność opisów produktów jest wyjątkowa.

12 miesięcy temu

thumb-up icon

malekmc

tm-star

5.0

Przesyłka została prawidłowo zabezpieczona. Bardzo dobra współpraca, miła obsługa. Jak najbardziej polecam ten sklep. Przesyłka w świetnej formie. Nigdy nie miałem z nimi żadnych problemów, to niezawodny sklep.

12 miesięcy temu

thumb-up icon

kasiaj2

tm-star

5.0

Mistrzowska obsługa klienta, gorąco polecam.

12 miesięcy temu

thumb-up icon

commar

tm-star

4.0

Zamówienie dostarczone terminowo. Nie było żadnego problemu z kontaktem telefonicznym. Widać, że przykładają się do zabezpieczania przesyłek. Podczas realizacji zamówienia nie było żadnych niemiłych niespodzianek. Polecam.

12 miesięcy temu

thumb-up icon

danuta.adamek

tm-star

5.0

Porządne zabezpieczenie, super. Zgodnie z warunkami zamówienia, na czas. Miła obsługa. Polecam zakupy w tym sklepie. Jak dla mnie - genialnie. Rekomenduję.

12 miesięcy temu

thumb-up icon

kierownik.wtzzuromin

tm-star

5.0

Wyśmienita obsługa, jestem pod wrażeniem. Bardzo ładna przesyłka, a do tego oczywiście solidna. Szybka wysyłka, produkt kompletny, starannie zapakowany. Myślę, że jeszcze nie raz zrobię tutaj zakupy. Jestem zadowolony.

12 miesięcy temu

thumb-up icon

tadeuszosika

tm-star

5.0

Jestem zadowolony Minus większość rurek nie opisane

12 miesięcy temu

thumb-up icon

zajacek7

tm-star

3.0

Witam zakupiłam wannę w hydrosan . Niestety przyszła uszkodzona została wymieniona w trybie na prawdę szybkim na nową niestety kolejna też jest porysowana i będzie najprawdopodobniej reklamowana choć boje się jaka.przujdzie trzecia . Wanna sama w sobie piękna bez dwóch zdań natomiast wykonanie jej niekoniecznie są niedociągnięcia akrylu rysy oczywiście jest to wina już w produkcji . Dziwi mnie tylko że zostaje wypuszczona wanna do spakowania w takim stanie . Co do obsługi super sprawna i miła obsługa na prawdę na wymianę wanny zadziałał pan w trybie super szybkim . Polecam

Obsługę oceniam na 5 gwiazdek jakoś wanny na 3 dlatego ocenę dałam 3

Pozdrawiam

12 miesięcy temu

thumb-up icon

migas5

tm-star

5.0

Opakowanie tak solidnie zabezpieczone, że mucha nie siada. Mają naprawdę super ekipę. Już na pierwszy rzut oka widać, że lubią to, co robią. Otrzymałem swoją przesyłkę bez żadnego opóźnienia. Ekspresowa realizacja mojego zamówienia, polecam.

około rok temu

thumb-up icon

kszarkowski

tm-star

5.0

Produkt był świetnie zabezpieczony przed ewentualnym uszkodzeniem. Nie marnują czasu swoich klientów i od razu wysyłają paczki. To jest super. Sprawnie, szybko i po mojej myśli. Doskonała obsługa klienta. To niezawodny sklep, z przystępnymi cenami. Naprawdę polecam.

około rok temu

thumb-up icon

dydek207

tm-star

5.0

Sprawna dostawa, jestem bardzo zadowolony. Zero uszkodzeń, a przesyłka ślicznie zapakowana. Polecam. Pofesjonalna obsługa, zakupy to czysta przyjemność. Jestem bardzo zadowolony. Zarówno produkty jak i obsługa są godne polecenia.

około rok temu

thumb-up icon

Irenand

tm-star

5.0

Na pewno zrobię tutaj jeszcze niejedne zakupy, wszystko przebiegło bez zbędnych nerwów. Opakowanie to po prostu dzieło sztuki. Tutaj to klient jest najważniejszy, super. Zakup nie sprawił mi większych problemów. Solidnie zabezpieczona przesyłka. Poza tym prześliczna. Wszystko perfekcyjnie zorganizowane, rewelacyjna obsługa. Wszystko zgodnie z planem. Jakość towaru - pierwsza klasa, a do tego świetna obsługa. Pierwszorzędna jakość obsługi klienta. Polecam. Zaskoczyła mnie tak szybka realizacja zamówienia. Solidnie zapakowana paczka, trwałe opakowanie. Nie zawsze robię tutaj zakupy, ale za to zawsze (gdy je robię) jestem zadowolony.

około rok temu

thumb-up icon

kasprzak-a

tm-star

4.0

Szybka dostawa.

około rok temu

thumb-up icon

Edyta

tm-star

2.0

Zamówiona kabina prysznicowa WSH-312A nie jest warta swojej ceny ze względu na słabej jakości elementy, m. in. dołączona do zestawu słuchawka prysznicowa i syfon. Montaż kabiny jest dość czasochłonny, nie ma wywierconych otworów kilku miejscach, trzeba samemu wiercić, nie użyliśmy przy montażu załączonych w zestawie śrubek też że względu na jakość, wąż do słuchawki prysznicowej jest zdecydowanie za krótki i tutaj także dokupiliśmy element osobno. Oprócz tego jedna z nóżek od brodzika była lekko wykrzywiona pod kątem i jeśli chodzi o brodzik to brakuje nóżki, która powinna się znajdować w centralnej części brodzika dla lepszej stabilności. Za jakiś czas trzeba będzie ten brodzik wymienić. Sama w sobie kabina już po monotonnym montażu ładnie się prezentuje, ale okazało się, że przy puszczeniu wody ze słuchawki zaczęła woda cieknąć. Niestety kolanko łączące wąż słuchawki z przewodem od wody było uszkodzone- pęknięte na gwincie. Element ten jest także wykonany ze słabej jakości plastiku i tutaj także trzeba było udać się do sklepu budowlanego po zamiennik. Zakup nie uważam za udany. Sam zakup dokonany na stronie sprzedającego nie był skomplikowany, dostawa zamówionej kabiny była szybka.

około rok temu

thumb-up icon

monikapije527

tm-star

5.0

Bardzo szybka odpowiedź i pomoc ze strony obsługi, polecam. Towar był wystawiony na stronie, choć na magazynie faktycznie go nie było. Ale mimo wszystko dostawa dotarła na czas. Fajna firma, spełnili większość moich oczekiwań. Ta folia to był strzał w dziesiątkę! Nie dość, że wygląda mega estetycznie, to jeszcze dodaje wartości.

około rok temu

thumb-up icon

djmietas

tm-star

5.0

Jestem pod wrażeniem estetyki opakowania. No cudo. Z łatwością dodzwoniłem się na infolinię. Informacje ze strony tożsame są z rzeczywistością. Wielkie brawa! Jakość obsługi jest bardzo dobra i mnóstwo nowości, super.

około rok temu

thumb-up icon

tomcio7315

tm-star

5.0

Bardzo rzetelny sklep, w pełnym tego słowa znaczeniu. Porządnie i starannie zapakowane produkty. Szybko i sprawnie, czyli tak, jak lubię najbardziej.

około rok temu

thumb-up icon

norbertkorgel

tm-star

5.0

Wszystko dotarło tak, jak należy. Zakupy zapakowane bardzo solidnie, ładne pudełko. Nierzadko odwiedzam ten sklep, naprawdę warto.

około rok temu

thumb-up icon

irek.gorgon20

tm-star

2.0

Obsługa oraz dostawa ok. Produkt wizualnie ok.praktycznie nie polecam ocena 2

około rok temu

thumb-up icon

sobczykszymek84

tm-star

5.0

Zaskoczyła mnie natychmiastowa odpowiedź na maila. Opakowanie solidne i bezpieczne, polecam. Wszystko było u mnie na czas. Produkty zgodne z opisem oraz w oryginalnych opakowaniach.

lock icon
Opinia była w trakcie mediacji jednak Klient nie odczytał wiadomości od firmy w wyznaczonym czasie.

ponad rok temu

thumb-up icon

jkarbig

tm-star

5.0

Podnieśli poprzeczkę bardzo wysoko, świetna obsługa.

ponad rok temu

thumb-up icon

johnybravo1987.s.line

tm-star

5.0

Informacje na stronie odnośnie terminów są na bieżąco aktualizowane. Mimo niestandardowych wymiarów, zamówienie przyszło szybko i bezpiecznie.

ponad rok temu

thumb-up icon

joanna.kufel123

tm-star

5.0

dobra jakość towaru,szybka dostawa