• 3 dni temu

    thumb-up icon
    thumb-up icon

    Monika

    tm-star

    5.0

    Opinia wyróżniona

    Bardzo szybka obsługa. Paczka była kompletna i nieuszkodzona. Natychmiastowa pomoc w kłopotliwych sytuacjach, polecam. Polecam, za każdym razem wszystko jest dopracowane.

    comment icon

    Komentarz sklepu

    Bardzo cieszy nas Twoja świetna recenzja! Ciężko pracujemy, aby sprostać wymaganiom klientów takich jak Ty i jesteśmy zadowoleni, że nam się udało. Mamy nadzieję, że do nas wrócisz :) Pozdrawiamy
  • 4 dni temu

    thumb-up icon
    thumb-up icon

    MAGDALENA

    tm-star

    5.0

    Opinia wyróżniona

    Świetnie zabezpieczyli moją przesyłkę. Obsługa dba o klienta, aż chce się wracać. Wyjątkowy poziom obsługi, polecam. Bardzo udane zakupy i świetna obsługa.

    comment icon

    Komentarz sklepu

    Dziękujemy za miłe słowa! Doceniamy czas poświęcony na podzielenie się z nami Twoim doświadczeniem. Jesteśmy szczęśliwi, że mamy takich klientki. Z pozdrowieniami, Monika.
  • 4 dni temu

    thumb-up icon
    thumb-up icon

    Magdalena

    tm-star

    5.0

    Opinia wyróżniona

    Zamówienie przyszło na czas. Bardzo dobra obsługa. Otrzymałem przesyłkę w bardzo dobrym stanie. Polecam ze względu na obsługę i jakość produktów.

    comment icon

    Komentarz sklepu

    Dziękujemy za miłe słowa! Doceniamy czas poświęcony na podzielenie się z nami Twoim doświadczeniem. Jesteśmy szczęśliwi, że mamy takich klientki. Z pozdrowieniami, Monika.
  • headset icon
    Opinia jest w trakcie mediacji.
  • 3 dni temu

    thumb-up icon

    Aleksandra

    tm-star

    3.0

    Jestem dośc zadowolona z działania majtek Slen, ale jestem bardzo rozczarowana ich jakością. Gumki w dwóch parach z trzech zakupionych popruły się przy trzecim praniu (piorę je zgodnie z zaleceniami na metce i w ochronnym woreczku). Co więcej, polecam się bardzo poważnie zastanowic nad wyborem rozmiaru, ponieważ ja rozmiar S/M wybrałam majtki o rozmiarze M i są na mój gust i preferencje w czasie okresu zbyt ciasne i mało elastyczne, a rozmiarówka na stronie sugerowała co innego.

  • headset icon
    Opinia jest w trakcie mediacji.
  • 10 dni temu

    thumb-up icon
    thumb-up icon

    Aleksandra

    tm-star

    5.0

    Troche długo szły, ale wszystko ładnie zapakowane przyszło itd

  • 11 dni temu

    thumb-up icon
    thumb-up icon

    Katarzyna

    tm-star

    1.0

    Majtki są zdecydowanie za małe na rozmiar S i mają chłonną wkładkę z tyłu ale z przopdu przeciekają. mają za niski stan.

    comment icon

    Komentarz sklepu

    Dzień dobry, cały czas dbamy o zadowolenie klienta. Po sprawdzeniu email wiedzę, że nie skontaktowała się Pani z nami w ogóle .Czy możemy prosić o wysłania email na kontakt@clarkk.pl
  • headset icon
    Opinia jest w trakcie mediacji.
  • 13 dni temu

    thumb-up icon
    thumb-up icon

    Kinga

    tm-star

    3.0

    Zamówiłam majtki w rozmiarze, który zawsze noszę, po jednym praniu w 40 stopniach zmniejszyły się znacznie i teraz piją.

  • 13 dni temu

    thumb-up icon
    thumb-up icon

    Anna

    tm-star

    4.0

    Przesyłka dotarła w miarę szybko. Jestem zadowolona z używania majtek, wygodne oraz zapewniają komfort. Jedna para mi przemokła, brudząc spodnie po użytkowaniu 6-7h, mam nadzieję, że to jednorazowy incydent.

    comment icon

    Komentarz sklepu

    Bardzo cieszy nas Twoja świetna recenzja! Ciężko pracujemy, aby sprostać wymaganiom klientów takich jak Ty i jesteśmy zadowoleni, że nam się udało. Mamy nadzieję, że do nas wrócisz :) Pozdrawiamy
  • 13 dni temu

    thumb-up icon
    thumb-up icon

    Agnieszka

    tm-star

    4.0

    Wszystko przebiegło sprawnie. Przesyłka dotarła do mnie w b. dobrym stanie.

    Niestety rozmiarówka mocno zaniżona, a obszycie mało rozciągliwe.

  • 16 dni temu

    thumb-up icon
    thumb-up icon

    Paulina

    tm-star

    5.0

    Łatwy kontakt z uprzejmą obsługą, polecam.

    comment icon

    Komentarz sklepu

    Dziękujemy za miłe słowa! Doceniamy czas poświęcony na podzielenie się z nami Twoim doświadczeniem. Jesteśmy szczęśliwi, że mamy takich klientki. Z pozdrowieniami, Monika.
  • headset icon
    Opinia jest w trakcie mediacji.
  • około miesiąc temu

    1

    thumb-up icon
    thumb-up icon

    Klaudia

    tm-star

    1.0

    To moj pierwszy okres z majtkami clark i niestety jestem niezadowolona. Po 3h niezbyt obfitego okresu majtki przeciekają - więc trochę szybko. Najgorszy i tak jest krój, żałuję że zdecydowałam się na Slen, bo to tragedia. Koronka się rokuje a najgorsze że material majtek kończy sie na połowie wzgórza łonowego i juz zaczyna koronka! Nie mowiac o tym ze nawet ta koronka kończy sie nisko. Nie wiem jak inne ale majtki są przez to bardzo niewygodne. =(

    comment icon

    Komentarz sklepu

    Dzień dobry, cały czas dbamy o zadowolenie klienta. Po sprawdzeniu email wiedzę, że nie skontaktowała się Pani z nami w ogóle .Czy możemy prosić o wysłania email na kontakt@clarkk.pl
  • lock icon
    Opinia była w trakcie mediacji jednak Klient nie odczytał wiadomości od firmy w wyznaczonym czasie.
  • około miesiąc temu

    thumb-up icon
    thumb-up icon

    Małgorzata

    tm-star

    4.0

    Produkt bardzo dobry. Niestety dostałam inny rozmiar niż zamówiony

  • lock icon
    Opinia była w trakcie mediacji jednak Klient nie odczytał wiadomości od firmy w wyznaczonym czasie.
    lock icon
    Opinia była w trakcie mediacji jednak Klient nie odczytał wiadomości od firmy w wyznaczonym czasie.
  • około miesiąc temu

    thumb-up icon
    thumb-up icon

    Joanna

    tm-star

    3.0

    Jak dla mnie trochę za krótkie wkładki

    comment icon

    Komentarz sklepu

    Dzień dobry, dziękujemy za sugestię. Zawsze bierzemy opinię klientów pod uwagę. Pozdrawiam
  • lock icon
    Opinia była w trakcie mediacji jednak Klient nie odczytał wiadomości od firmy w wyznaczonym czasie.
    lock icon
    Opinia była w trakcie mediacji jednak Klient nie odczytał wiadomości od firmy w wyznaczonym czasie.
    lock icon
    Opinia była w trakcie mediacji jednak Klient nie odczytał wiadomości od firmy w wyznaczonym czasie.
  • 2 miesiące temu

    thumb-up icon
    thumb-up icon

    Weronika

    tm-star

    1.0

    Niestety nie polecam. Miałam nadzieję, że firma produkująca damską bielizną ogarnia rozmiary i kroje, ale niestety mocno się zawiodłam. Zamówiłam majtki w rozmiarze L (noszę M), a i tak są zdecydowanie za małe i skrojone na jakąś bardzo specyficzną sylwestkę.

    comment icon

    Komentarz sklepu

    każdą opinię bierzemy pod uwagę. Dla tego skontaktowaliśmy się z producentem i zgłosiliśmy ten problem. Prosimy o odesłanie paczki( jeśli nie ma śladów użytkowania) i wymienimy Pani na odpowiedni rozmiar. Pozdrawiam Monika
  • lock icon
    Opinia była w trakcie mediacji jednak Klient nie odczytał wiadomości od firmy w wyznaczonym czasie.
  • 2 miesiące temu

    thumb-up icon
    thumb-up icon

    Karolina

    tm-star

    1.0

    Majki szeleszczą wierzchnia warstwa nie przylega ciasno do reszty, przeciekają dość szybko

    comment icon

    Komentarz sklepu

    Dzien dobry, Na naszej stronie mamy podaną informację, że majtki co Pani zamówiła są na lekki i średni okres( 2 tampony) Oczywiście tak jak inne środki higieniczne tak i majtki menstruacyjne trzeba dopasować do swoich potrzeb.
  • 2 miesiące temu

    thumb-up icon
    thumb-up icon

    Anna

    tm-star

    4.0

    Dość długi czas oczekiwania na wysyłkę. Niestety oryginalnie zamówiony rozmiar był za mały, ale nie było problemu ze zwrotem i wymianą na większy rozmiar. Bardzo sprawny kontakt z obsługą.

    comment icon

    Komentarz sklepu

    Dziękujemy za miłe słowa! Doceniamy czas poświęcony na podzielenie się z nami Twoim doświadczeniem. Jesteśmy szczęśliwi, że mamy takich klientki. Z pozdrowieniami, Monika.
  • 2 miesiące temu

    thumb-up icon
    thumb-up icon

    Sylwia

    tm-star

    2.0

    Spory czas oczekiwania na przesyłkę, jeden produkt wadliwy; rozmiarówka za mała

  • 2 miesiące temu

    thumb-up icon
    thumb-up icon

    Paulina

    tm-star

    3.0

    Minus za nasiąkające brzegi i koronke któa zaczęła się strzępić po pierwszym praniu

  • 2 miesiące temu

    thumb-up icon
    thumb-up icon

    Magdalena

    tm-star

    3.0

    Majtki nie trzymają rozmiarówki. Noszę rozmiar M/L, wzięłam L, żeby mieć pewność wygody. Mieszczę się, ale nie jest to ten komfort, na którym mi zależało. One są mniej elastyczne niż inne majtki, więc lepiej wziąć dużo większy rozmiar. Inne aspekty spełniają oczekiwania - materiał miękki w dotyku, chłonne, chociaż nie wypróbowałam do końca, bo używam kubeczków. Kupiłam je po to, żeby nie generować śmieci z wkładek higienicznych.

  • 2 miesiące temu

    thumb-up icon
    thumb-up icon

    Agata

    tm-star

    1.0

    Bardzo długi czas oczekiwania, namolne przypominanie o zakupie, mimo wypisania z newslettera.

    comment icon

    Komentarz sklepu

    Dzień dobry, zamówiła Pani 21.02.2022r . Paczka została do Pani wysłana Pocztą Polską w ciągu 24h zgodnie z naszym regulaminem. Została doręczona w ciągu 48 godz. Składając zamówienie zaakceptowała Pani marketing. Dla tego otrzymała Pani email. Niestety nie zgadzamy się z Pani opinią, gdyż wszystkie informscje są podane na naszej stronie
  • 2 miesiące temu

    thumb-up icon
    thumb-up icon

    Ewelina

    tm-star

    4.0

    Super wszystko

    comment icon

    Komentarz sklepu

    Dziękujemy za miłe słowa! Doceniamy czas poświęcony na podzielenie się z nami Twoim doświadczeniem. Jesteśmy szczęśliwi, że mamy takich klientki. Z pozdrowieniami, Monika.
  • 2 miesiące temu

    thumb-up icon
    thumb-up icon

    Aleksandra

    tm-star

    1.0

    Nie polecam, majtki przeciekly niedługo po założeniu. Pieniądze wyrzucone w błoto!

    comment icon

    Komentarz sklepu

    Dzien dobry, Na naszej stronie mamy podaną informację, że majtki co Pani zamowiła są na lekki i średni okres( 2 tampony) Oczywiście tak jak inne środki higieniczne tak i majtki menstruacyjne trzeba dopasować do swoich potrzeb.
  • lock icon
    Opinia była w trakcie mediacji jednak Klient nie odczytał wiadomości od firmy w wyznaczonym czasie.
  • 3 miesiące temu

    thumb-up icon
    thumb-up icon

    Ilona

    tm-star

    3.0

    Szybka obsługa i dostawa ale niestety majtki nie są tak chłonne jak twierdzi producent i przeciekły po 2h. Niestety, bo pokładałam w nich duże nadzieje.

    comment icon

    Komentarz sklepu

    Dzień dobry, Na naszej stronie mamy podaną informację, że majtki co Pani zamówiła są na lekki i średni okres( 2 tampony) Oczywiście tak jak inne środki higieniczne tak i majtki menstruacyjne trzeba dopasować do swoich potrzeb.
  • lock icon
    Opinia była w trakcie mediacji jednak Klient nie odczytał wiadomości od firmy w wyznaczonym czasie.
  • 3 miesiące temu

    thumb-up icon
    thumb-up icon

    Liliana

    tm-star

    5.0

    Zgodnie z informacją, tak lubię.

    comment icon

    Komentarz sklepu

    Dziękujemy za miłe słowa! Doceniamy czas poświęcony na podzielenie się z nami Twoim doświadczeniem. Jesteśmy szczęśliwi, że mamy takich klientki. Z pozdrowieniami, Monika.
  • 3 miesiące temu

    thumb-up icon
    thumb-up icon

    Ewa

    tm-star

    5.0

    Obsługa taka, jak należy.

    comment icon

    Komentarz sklepu

    Bardzo cieszy nas Twoja świetna recenzja! Ciężko pracujemy, aby sprostać wymaganiom klientów takich jak Ty i jesteśmy zadowoleni, że nam się udało. Mamy nadzieję, że do nas wrócisz :) Pozdrawiamy
  • lock icon
    Opinia była w trakcie mediacji jednak Klient nie odczytał wiadomości od firmy w wyznaczonym czasie.
  • 3 miesiące temu

    thumb-up icon
    thumb-up icon

    A.

    tm-star

    4.0

    Przesyłka bezpiecznie zapakowana i nawet całkiem ładna. Wszystko w porządku, dostawa bardzo sprawna. Poprawna obsługa. Zgodność dostarczonego zamówienia z ofertą.

    Minusem jest materiał majtek - lepsze byłyby 100% bawełniane. Przez to, że są dodatki plastikowe (elastan, nylon) jest mniej przyjemnie je nosić, ponadto można prać tylko w 30 stopniach.

    comment icon

    Komentarz sklepu

    Bardzo cieszy nas Twoja świetna recenzja! Ciężko pracujemy, aby sprostać wymaganiom klientów takich jak Ty i jesteśmy zadowoleni, że nam się udało. Mamy nadzieję, że do nas wrócisz :) Pozdrawiamy
  • 3 miesiące temu

    thumb-up icon
    thumb-up icon

    Iwona

    tm-star

    1.0

    Sklep ma bardzo zły ux. Dostawa była później niż się spodziewałam. Cały proces trwał bardzo długo, a teraz dostaje od was co chwilę maile o które nie prosiłam!

    comment icon

    Komentarz sklepu

    Dzień dobry, bardzo nam przykro za tą sytuację, cały czas dbamy o zadowolenie klienta. Po sprawdzeniu email wiedzę, że nie skontaktowała się Pani z nami w ogóle .Czy możemy prosić o wysłania email na kontakt@clarkk.pl Pozdrawiam Monika
  • lock icon
    Opinia była w trakcie mediacji jednak Klient nie odczytał wiadomości od firmy w wyznaczonym czasie.
  • 3 miesiące temu

    thumb-up icon
    thumb-up icon

    Barbara

    tm-star

    3.0

    Trudno dobrać rozmiarówkę, zmienia się jakby wraz z modelem, długość wkładki jest różna w różnych modelach, i nie było to dla mnie jasne gdy zamawiałam inny model. Niestety bielizny nie można przymierzyć, i odesłać w razie kupna zbyt dużego rozmiaru lub zbyt krótkiej wkładki. Przy bieliźnie oferowanej w takiej cenie przydałaby się możliwość przymierzenia, lub chociażby zakupu "próbnych" majtek o odpowiednim kroju i rozmiarze, jak dla mnie to kupowanie w ciemno (Kupiłam jedne 3xl, inny model 2xl i dalej za duże, chociaz wg wskazówek, 3xl to mój rozmiar). Ogólnie bielizna ok, sprawdza się, dobrze pierze, schnie dość szybko w porównaniu z innymi, które posiadam. Trzeba poczekać kilka dni na dostawę, lepiej zamówić z 2 tygodniowym wyprzedzeniem.

    comment icon

    Komentarz sklepu

    Dobry wieczór , jeśli majtki nie mają śladów użytkowania w wyjątkowych sytuacjach możemy dokonać zwrotu czy wymiany. Gdyby Pani od razu się z nami Pani skontaktowała na pewno udało by się nam sprawnie rozwiązać sytuację.
  • 3 miesiące temu

    thumb-up icon
    thumb-up icon

    Joanna

    tm-star

    4.0

    Produkty były poprawnie zapakowane.

    comment icon

    Komentarz sklepu

    Dziękujemy za miłe słowa! Doceniamy czas poświęcony na podzielenie się z nami Twoim doświadczeniem. Jesteśmy szczęśliwi, że mamy takich klientki. Z pozdrowieniami, Monika.
  • 3 miesiące temu

    thumb-up icon
    thumb-up icon

    Marta

    tm-star

    4.0

    Otrzymakalam paczke w eobrym stanie. Polecam zakup

    comment icon

    Komentarz sklepu

    Dziękujemy za miłe słowa! Doceniamy czas poświęcony na podzielenie się z nami Twoim doświadczeniem. Jesteśmy szczęśliwi, że mamy takich klientki. Z pozdrowieniami, Monika.
  • 3 miesiące temu

    thumb-up icon
    thumb-up icon

    Karolina

    tm-star

    5.0

    Wyrozumiali i życzliwi pracownicy, bez problemu przyjęli moje uwagi. Odpowiednio wytrzymałe opakowanie, dostosowane do zawartości przesyłki. Wszystko dotarło tak, jak należy. Transakcja bez zarzutów, polecam.

    comment icon

    Komentarz sklepu

    Bardzo cieszy nas Twoja świetna recenzja! Ciężko pracujemy, aby sprostać wymaganiom klientów takich jak Ty i jesteśmy zadowoleni, że nam się udało. Mamy nadzieję, że do nas wrócisz :) Pozdrawiamy
  • 3 miesiące temu

    thumb-up icon
    thumb-up icon

    Magda

    tm-star

    2.0

    Niestety nie mogę napisać abym byla zadowolona, majtki ładne i to chyba na tyle, nie są zbyt chlonne, po użyciu ich nastąpił problem ginekologiczny, na dostawę czekałam długo. Pierwsze wrażenie wow, natomiast później zmieniłam zdanie

    comment icon

    Komentarz sklepu

    Dzień dobry, chcemy jeszcze dodać informację, która jest podana na naszej stronie, że nasze majtki posiadają certyfikat OEKO-TEX STANDARD 1000, Prosimy w wolnej chwili o kontakt email. Pozdrawiam Monika
  • 3 miesiące temu

    thumb-up icon
    thumb-up icon

    Anna

    tm-star

    1.0

    majtki są sztywne, niskie, wykończenie nogawek mało elastyczne, wpija się w pachwiny. Jestem bardzo niezadowolona z produktu. Nie polecam. Dostawa dosyć szybka, do tygodnia.

    comment icon

    Komentarz sklepu

    Dzień dobry , Bardzo nam przykro za tą sytuację, cały czas dbamy o zadowolenie klienta. Po sprawdzeniu email wiedzę, że nie skontaktowała się Pani z nami w ogóle ,Paczka została do Pani wysłana Pocztą Polską w ciągu 24h zgodnie z naszym regulaminem. Została doręczona w ciągu 48 godz.
  • 3 miesiące temu

    thumb-up icon
    thumb-up icon

    Aleksandra

    tm-star

    4.0

    Wszystko rzetelnie dostarczone. Jestem bardzo zadowolony z zabezpieczenia mojej przesyłki. Wygląda ładnie.

    Niestety rozmiar niezgodny z tabela. Mam 89 w biodrach, wg tabeli powinnam kupić XS. Kupiłam S i sa przyciasne, powinnam kupić M. za to odejmuję 1 gwiazdkę.

  • 3 miesiące temu

    thumb-up icon
    thumb-up icon

    Zuzanna

    tm-star

    1.0

    majtki przeciekły i nikt nie odpowiedział mi na mail o reklamacji

    comment icon

    Komentarz sklepu

    Dzień dobry, bardzo nam przykro za tą sytuację, cały czas dbamy o zadowolenie klienta. Po sprawdzeniu email wiedzę, że nie skontaktowała się Pani z nami w ogóle .Czy możemy prosić o wysłania email na kontakt@clarkk.pl Pozdrawiam Monika
  • lock icon
    Opinia była w trakcie mediacji jednak Klient nie odczytał wiadomości od firmy w wyznaczonym czasie.
  • 3 miesiące temu

    thumb-up icon
    thumb-up icon

    Karina

    tm-star

    3.0

    Przed złożeniem zamówienia warto skontaktować się z obsługą w kwestii rozmiaru - rozmiarówka na stronie w przypadku mojego zamówienia była zaniżona i trudno trafić w dobry rozmiar. Myślę, że są w stanie pomóc zanim zamówimy zły rozmiar. Sposób pakowania bielizny niestety pozostawia wiele do życzenia. Każda sztuka powinna być zapakowana osobno. Bez tego nie da się sprawdzić poprawności wysłanej bielizny "bez rozpakowania", bo już samo otwarcie pudełka, w którym przychodzi bielizna jest "rozpakowaniem towaru". Ostatecznie kontakt i wymiana towaru doszły do skutku, ale można było sobie zaoszczędzić czasu oraz nie marnować środków i towaru na ponowne wysyłki (towar odesłany jest niszczony, a transport odbywa się 3 razy zamiast raz). Pod kątem ekologii jest kilka kwestii do poprawy.

  • 3 miesiące temu

    thumb-up icon
    thumb-up icon

    Dominika

    tm-star

    3.0

    Długi czas oczekiwania jak dla mnie, co do majtek to są Ok dla lekkiego okresu czyli nie bardzo obfitego.

    comment icon

    Komentarz sklepu

    Dzien dobry Na naszej stronie mamy podaną informację, że majtki są na lekki i średni okres( 2 tampony) Oczywiście tak jak inne środki higieniczne tak i majtki menstruacyjne trzeba dopasować do swoich potrzeb. Bardzo nam przykro, że nie jest Pani zadowolona. Pozdrawiam Monika
  • lock icon
    Opinia była w trakcie mediacji jednak Klient nie odczytał wiadomości od firmy w wyznaczonym czasie.
  • 3 miesiące temu

    thumb-up icon
    thumb-up icon

    Katarzyna

    tm-star

    3.0

    Szybka wysyłka. Nie ma opcji bezpłatnego zwrotu. Obsługa klienta ok.

  • 3 miesiące temu

    thumb-up icon
    thumb-up icon

    Julia

    tm-star

    5.0

    To moja pierwsza przygoda z bielizną menstruacyjną. Zależało mi na wsparciu polskiego producenta, który dodatkowo oferował niezwykle atrakcyjną cenę. Majtki sprawdzają się bardzo dobrze na średnie i lekkie krwawienie. Najdłużej nosiłam 12h i dały radę, nie przeciekły i czułam się komfortowo. Są wygodne i estetyczne. Jest jedno ALE. Sugerując się tabelą rozmiarów na stronie Clarkk oraz rozmiarem bielizny, który noszę na co dzień, kupiłam zestaw 3 par majtek Slen w rozmiarze M. Przyszły zapakowane luzem w estetycznym i ekologicznym kartonowym pudełku zaklejonym taśmą. Otworzyłam paczkę i zmierzyłam majtki wkładając je nie na gołe ciało, ale na parę zwykłych majtek. Okazało się, że Sleny są o wiele za małe, ledwo je wciągnęłam na pośladki, bardzo mnie uwierały w biodrach. Wynika to zapewne zarówno z zawyżonej rozmiarówki oraz z faktu, że te majtki są o wiele mniej rozciągliwe niż zwykła bawełniana bielizna. Sprawdziłam opcje zwrotu i wtedy dopiero zobaczyłam, że zwroty rozpakowanej bielizny nie są przyjmowane. Z jednej strony doskonale rozumiem tę politykę i doceniam, że jako klientka mam gwarancję otrzymać nienoszoną bieliznę, a z drugiej, przy tak drastycznej różnicy w rozmiarze, byłam załamana, że wydałam 150 zł na majtki, których nie założę. Na całe szczęście wspomniałam o sprawie koleżance, która zaproponowała, ze je ode mnie odkupi, co też zrobiła. A ja zakupiłam kolejny zestaw, tym razem w rozmiarze L, które pasują. Ale gdyby nie ten szczęśliwy zbieg okoliczności, to zostałabym z zakupem nie do użytku i wydanymi pieniędzmi. Firma powinna tę kwestie przemyśleć - albo bardzo uczulać na konieczność skonsultowania rozmiaru z obsługa sklepu przed zakupem, albo jakoś nieco złagodzić restrykcje przy odsyłaniu lub wymianie towaru.

    comment icon

    Komentarz sklepu

    Dziękujemy za miłe słowa! Doceniamy czas poświęcony na podzielenie się z nami Twoim doświadczeniem. Jesteśmy szczęśliwi, że mamy takich klientki. Z pozdrowieniami, Monika.
  • 3 miesiące temu

    thumb-up icon
    thumb-up icon

    Oliwia

    tm-star

    5.0

    Ok ok ok

    comment icon

    Komentarz sklepu

    Bardzo cieszy nas Twoja świetna recenzja! Ciężko pracujemy, aby sprostać wymaganiom klientów takich jak Ty i jesteśmy zadowoleni, że nam się udało. Mamy nadzieję, że do nas wrócisz :) Pozdrawiamy
  • 3 miesiące temu

    thumb-up icon
    thumb-up icon

    Anet

    tm-star

    3.0

    Dostawa dosyć długa bo czekałam 2 tygodnie. Mimo że zamówiłam największy rozmiar to są bardzo płytkie, lepsze byłyby z ciut wyższym stanem. Niestety w związku z tym że to bielizna nie mm szans zwrotu.

    comment icon

    Komentarz sklepu

    Dzień dobry, bardzo nam przykro za tą sytuację, cały czas dbamy o zadowolenie klienta. Po sprawdzeniu email wiedzę, że nie skontaktowała się Pani z nami w ogóle .Czy możemy prosić o wysłania email na kontakt@clarkk.pl Pozdrawiam Monika
  • 3 miesiące temu

    thumb-up icon
    thumb-up icon

    Aleksandra

    tm-star

    3.0

    Rozmiar! Przede wszystkim to po pierwszym praniu, zanurzeniu w wodzie kurczą się. Kupując należy wybrać większy rozmiar. Poza tym są ok.

  • lock icon
    Opinia była w trakcie mediacji jednak Klient nie odczytał wiadomości od firmy w wyznaczonym czasie.
    lock icon
    Opinia była w trakcie mediacji jednak Klient nie odczytał wiadomości od firmy w wyznaczonym czasie.
  • 3 miesiące temu

    2

    thumb-up icon
    thumb-up icon

    Dominik

    tm-star

    3.0

    Same zamówienie bardzo dobre, bielizna piekna i w dobrym rozmiarze, jednakże sposób zapakowania jest zupełnie nieadekwatny do zawartości. Bielizna luzem włożona do kartonu, co zupełnie uniemożliwia ewentualny zwrot nieużywanego towaru, bo przecież opakowanie ma być nieotwarte. A tu po otwarciu pudełka opakowania wgl brak! Każda sztuka powinna być zapakowana w folie, żeby można było wizualnie stwierdzić czy rozmiar dobry, czy kolor i fason odpowiada

  • 3 miesiące temu

    thumb-up icon
    thumb-up icon

    Katarzyna

    tm-star

    3.0

    Niestety majtki mają bardzo wąski panel między nogami i musiałam je wymienić już po 2 h noszenia, bo przeciekły na brzegach. Na plamienie owszem, ale na okres? Słabe.

  • 3 miesiące temu

    thumb-up icon
    thumb-up icon

    Agata

    tm-star

    2.0

    średnia jakość

    comment icon

    Komentarz sklepu

    Dziękujemy za uczciwą opinię , która nam pomoże w ulepszaniu jakości produktu. Nasze majtki są na mały i średni okres (taką informację mamy podana na naszej stronie ),Tak samo jak w przypadku podpasek i majtki trzeba dopasować do swoich potrzeb.
  • 3 miesiące temu

    thumb-up icon
    thumb-up icon

    Małgorzata

    tm-star

    4.0

    Dostawa szybka, ale nie błyskawiczna. Zamówienie ze środy zostało wysłane w poniedziałek... Mogło być lepiej. Piękna i porządnie zapakowana paczka. Dzwoniąc na infolinię otrzymałam odpowiedź że się odezwa i przez 2 tyg nie dostałam odpowiedzi. Sam produkt bardzo wygodny i praktyczny. Polecam.

    comment icon

    Komentarz sklepu

    Dziękujemy za miłe słowa! Doceniamy czas poświęcony na podzielenie się z nami Twoim doświadczeniem. Jesteśmy szczęśliwi, że mamy takich klientki. Z pozdrowieniami, Monika.
  • lock icon
    Opinia była w trakcie mediacji jednak Klient nie odczytał wiadomości od firmy w wyznaczonym czasie.
  • 3 miesiące temu

    thumb-up icon
    thumb-up icon

    Ewa

    tm-star

    2.0

    Zamówiłam 3 sztuki majtek, dostałam 1 szt.

    Dlatego też na chwilę obecną taka a nie inna ocena.

    Nadal jednak liczę na pozytywne rozpatrzenie reklamacji.

  • 3 miesiące temu

    thumb-up icon
    thumb-up icon

    Katarzyna

    tm-star

    5.0

    Doceniam kiedy opakowanie wygląda ładnie i schludnie. Brawo. Na czas, bez nerwów, zgodnie z zapowiedzią. Transakcja bez zarzutów, polecam.

  • lock icon
    Opinia była w trakcie mediacji jednak Klient nie odczytał wiadomości od firmy w wyznaczonym czasie.
  • 3 miesiące temu

    thumb-up icon
    thumb-up icon

    Daria

    tm-star

    5.0

    Cudowne opakowanie, aż zacząłem się zastanawiać, czy zaprojektowali je specjalnie dla mnie. Nigdy nie spotkałem się ze zbędnymi wymówkami, że ktoś czy coś. Profesjonalne podejście do klienta. Z tak profesjonalną obsługą ciężko nie być zadowolonym. Super, rzetelnie szybko i profesjonalnie.

  • lock icon
    Opinia była w trakcie mediacji jednak Klient nie odczytał wiadomości od firmy w wyznaczonym czasie.
  • 3 miesiące temu

    thumb-up icon

    Maria

    tm-star

    3.0

    Majtki nie sprawdziły się jako jedyne zabezpieczenie przy okresie - dość szybko (1-2 godz.) robią się w środku nieprzyjemnie mokre. Taki efekt będzie się potęgował gdy ktoś ma okresy z dużą ilością skrzepów. Żeby zachować jako taki komfort należałoby je dość często zmieniać, czyli mieć wiele par, tym bardziej, że po wypraniu majtki dość wolno schną.

    W nocy, przy korzystaniu z nich przez 7 godz. przeciekły.

    Mogą się sprawdzić na samym początku lub pod sam koniec okresu lub jako dodatkowe zabezpieczenie, razem z tamponem, np. w nocy.

    Na 3 zamówione pary jedna z nich była rozpruta na szwie.

    comment icon

    Komentarz sklepu

    Dziękujemy za uczciwą opinię , która nam pomoże w ulepszaniu jakości produktu. Nasze majtki są na mały i średni okres (taką informację mamy podana na naszej stronie ),Tak samo jak w przypadku podpasek i majtki trzeba dopasować do swoich potrzeb.
  • lock icon
    Opinia była w trakcie mediacji jednak Klient nie odczytał wiadomości od firmy w wyznaczonym czasie.
  • 4 miesiące temu

    thumb-up icon
    thumb-up icon

    Katarzyna

    tm-star

    2.0

    Produkt niby Ok ale patrząc na rozmiar z tabeli jednak okazało się to czym nietrafionym . Majtki posiadają denerwująca koronkę i są bardzo niskie i niewygodne . Niby kupione w promocji ale i tak cena za wysoka. Nie jestem zadowolona z tego zakupu . Wysyłka poczta Polska która wiecznie awizuje. Nie polecam

    comment icon

    Komentarz sklepu

    Dzien dobry, Bardzo nam przykro za tą sytuację, cały czas dbamy o zadowolenie klienta. Wymienimy Pani na odpowiedni rozmiar.
  • lock icon
    Opinia była w trakcie mediacji jednak Klient nie odczytał wiadomości od firmy w wyznaczonym czasie.
  • 4 miesiące temu

    1

    thumb-up icon
    thumb-up icon

    Anna

    tm-star

    3.0

    Dostawa i obsługa na najwyższym poziomie. Nie podobają mi się same majtki. Przeciekają niestety. Przy pracy siedzącej (za biurkiem) dyskomfort jest odczuwalny już po 2h (porównywalny czas dla 1 tamponu przy obfitym okresie). Miałam zabrudzone spodnie przez pierwsze 3 dni okresu, czyli... w tym "głównym" czasie, kiedy powinny spełniać swoją funkcję. Za słabo wilgoć przechodzi w dalsze części bielizny, tym samym powodując przeciekanie środkowej części (jednocześnie najwęższej).

    W opisie zaznaczono że bielizna zastępuje 5 tamponów. Ostatecznie zużyłam mniej podpasek, ale aby czuć komfort w pracy musiałam je dołożyć

    comment icon

    Komentarz sklepu

    Dziękujemy za uczciwą opinię , która nam pomoże w ulepszaniu jakości produktu. Nasze majtki są na mały i średni okres (taką informację mamy podana na naszej stronie ),Tak samo jak w przypadku podpasek i majtki trzeba dopasować do swoich potrzeb.
  • 4 miesiące temu

    thumb-up icon
    thumb-up icon

    Tomczyńska-Morou

    tm-star

    2.0

    Dostawa i obsługa ok, niestety nie jestem zadowolona z produktu totalnie nie zdaje egzaminu, majtki menstruacyjne może sprawdzają się w przypadku plamienie ale nie okresu, u mnie przciekają po 40 min, są grube nie nadają się pod dopasowane spodnie czy spódnice bo odznaczają się dziwne szwy, najchętniej odzyskałabym nie małe pieniądze, które na nie wydałam.

    comment icon

    Komentarz sklepu

    Dobry wieczór, Na naszej stronie mamy podaną informację, że majtki są na lekki i średni okres( 2 tampony) Oczywiście tak jak inne środki higieniczne tak i majtki menstruacyjne trzeba dopasować do swoich potrzeb. Bardzo nam przykro, że nie jest Pani zadowolona. Pozdrawiam Monika
  • 4 miesiące temu

    1

    thumb-up icon
    thumb-up icon

    Majda

    tm-star

    3.0

    Podana jest zła rozmiarówka majtek rozmiar największy odpowiada 40 a nie 44 jak wynika z opisu.

  • 4 miesiące temu

    thumb-up icon
    thumb-up icon

    Agata

    tm-star

    2.0

    wkładka z przodu jest zdecydowanie za krótka

  • 4 miesiące temu

    thumb-up icon
    thumb-up icon

    Oliwia

    tm-star

    3.0

    majtki się sprawdzają, nawet podczas najbardziej obfitego krwawienia wytrzymały cały dzień. wygodne i ładne. jedyny problem nastąpił z rozmiarem: zamówiłam s, otrzymałam m. niestety nie sprawdziłam przed użyciem..

    comment icon

    Komentarz sklepu

    Dobry wieczor , Bardzo nam przykro za tą sytuację, cały czas dbamy o zadowolenie klienta. Wymienimy Pani na odpowiedni rozmiar. Model Slen ma zaniżony rozmiar. M odpowiada S dla tego wysłałam Pani rozmiar M Pozdrawiam Monika
  • 4 miesiące temu

    2

    thumb-up icon
    thumb-up icon

    Agnieszka

    tm-star

    3.0

    W miarę ok, majtki okresowe rozmiarówka się zgadza, dość cienkie ale dość chłonne (nie wytrzymały nocnego potopu i troszeczkę przepuściły, w pozostałe dni nic), ale i tak będę musiała używać podpasek w te najcięższe potopy bo majtki pomimo że same w sobie wygodne i chłonne to jednak przy dużej ilości robią się obrzydliwie śliskie i mokre, mam wrażenie okropnego dyskomfortu. Musiałabym tak z 5 par dziennie zmieniać. Podpaski dają uczucie suche, nawet przy mocnym okresie. To dlatego daje ledwo dostateczny pomimo że wszystko inne jest bardzo spoko. Na takie lekkie okresy i końcówkę gdzie nie trzeba wtedy używać wkładek są ok. Na mocny okres jednak nie bardzo niestety. Zatrzymam je bo mi się trochę przydadzą.

    comment icon

    Komentarz sklepu

    Dziękujemy za uczciwą opinię , która nam pomoże w ulepszaniu jakości produktu. Nasze majtki są na mały i średni okres (taką informację mamy podana na naszej stronie ),Tak samo jak w przypadku podpasek i majtki trzeba dopasować do swoich potrzeb.
  • 5 miesięcy temu

    1

    thumb-up icon
    thumb-up icon

    Natalia

    tm-star

    2.0

    Paczka dotarła dopiero po upomnieniu mailowym, długo po obiecanym terminie. Gwiazdkę zostawiam jedynie za odzew telefoniczny z firmy i przeprosiny za wyżej opisaną sytuację. Jednakże nie jestem do końca usatysfakcjonowana, bo mimo tego że nigdy nie proszę, to firma, której na kliencie zależy daje chociażby jakiś bon czy rabat - tutaj nic z tych rzeczy nie miało miejsca, zwłaszcza, że nie dostałam majtek w kolorze, którym je zamawiałam, co nie jest dla mnie problemem, ale jednak to jest minus dla sprzedającego. Mało tego niestety majtki nie są zgodne z tym co opisuje tabela rozmiarów. Niestety nie polecam, a szkoda, bo już miałam nadzieję, że w końcu jakaś Polska firma "też umie" w bieliznę menstruacyjną.

  • 5 miesięcy temu

    1

    thumb-up icon
    thumb-up icon

    Monika

    tm-star

    3.0

    Produkt przyszedł szybko , ładnie opakowany. Bielizna wykonana ładnie jest chłonna ale na moje możliwość nie stety nie wystarczającą.

  • 5 miesięcy temu

    1

    thumb-up icon
    thumb-up icon

    Sabina

    tm-star

    2.0

    Zła rozmiarówka. Wiem, że firma zastrzega sobie żeby przed zakupem zmierzyć się, ale która kobieta ma na to czas? Rozmiar s powinien być standardowym rozmiarem s, nie inaczej.

  • 5 miesięcy temu

    thumb-up icon
    thumb-up icon

    Renata

    tm-star

    1.0

    Dostawa spóźniona z racji późniejszej wysyłki towaru.

  • 5 miesięcy temu

    thumb-up icon
    thumb-up icon

    Aneta

    tm-star

    3.0

    Długi czas dostawy

    comment icon

    Komentarz sklepu

    Dzień dobry, wysyłamy paczki w ciągu 48h. Jeśli jest bardzo dużo zamówień to wtedy realizacja może być w ciągu 72h. Wszystkie informacje mamy podane na naszej stronie. Pozdrawiam Monika
  • 5 miesięcy temu

    thumb-up icon
    thumb-up icon

    Iwona

    tm-star

    3.0

    Nie miałem żadnego problemu, aby zwrócić towar i dostać z powrotem swoje pieniądze. Produkty były poprawnie zapakowane.

  • 5 miesięcy temu

    1

    thumb-up icon
    thumb-up icon

    Ada

    tm-star

    3.0

    Długo czekałam na przesyłkę, a produkt nie do końca spełnił moje oczekiwania. Firma chwali się możliwością zwrotów w ciągu 14 dni, ale w praktyce dotyczą one wyłącznie nierozpakowanych produktów, czyli de facto nie istnieją. Trudno dobrać rozmiar, a pomyłka drogo kosztuje. Sam produkt mnie rozczarował - koronka totalnie się nie sprawdza, a same majtki pierwszej nocy przeciekły co sprawiło, że bałam się nich używać w kolejnych dniach cyklu (kupiłam trojpak).

  • 5 miesięcy temu

    1

    thumb-up icon
    thumb-up icon

    Agnieszka

    tm-star

    1.0

    Obsługa miała być całodobowa - odpowiedź dochodzi dopiero po 14 h, naginanie przepisów - bielizna mi nie pasowała, zły rozmiar, jeszcze nie mam informacji czy zwrot zostanie przyjęty - po wysyłce formularza od razu "odbicie" i odmowa, mimo zachowania terminów. Trzeba się wykłócać, straszyć Rzecznikiem Praw Konsumenta by odzyskać pieniądze. Same problemy i wrzaski przez telefon. NIE POLECAM

    comment icon

    Komentarz sklepu

    Dobry wieczór, zgłosiła Pani o godz 21.48 dnia 17.12.2021 w piątek. Odpisaliśmy Pani o godz. 10:00 rano w sobotę. Mamy podaną informację na naszej stronie, że odpowiemy na wszystkie wiadomości do 24h. W dniu wczorajszym otrzymaliśmy od Pani zwrot. Po otworzeniu paczki i sprawdzeniu stanu próbowaliśmy skontaktować się z Panią w celu wyjaśnienia i poinformowania Panią , że majtki nie są do przyjęcia zwrotu. Mają zapach jakby były prane bądź były przy jakiś detergentach. Mimo wszystko dokonaliśmy Pani zwrotu bo zawsze dbamy o zadowolenia klienta. Majtki został utylizowane . Pozdrawiam
  • 5 miesięcy temu

    1

    thumb-up icon
    thumb-up icon

    Magda

    tm-star

    1.0

    Majtki są tanie, co widać w jakości wykonania. Bardzo małe, mimo, iż zamówiłam duży rozmiar. Jakość materiału też mi nie odpowiada. Dobre dla osób niewymagających. Dostawa i zwrot były bezproblemowe.

  • 5 miesięcy temu

    thumb-up icon
    thumb-up icon

    Agnieszka

    tm-star

    3.0

    Długi czas oczekiwania na przesyłkę. Produkt zgodny z opisem, jeszcze nie miałam okazji przetestować.

    comment icon

    Komentarz sklepu

    Dzień dobry, na naszej stronie była podana informacja , że wysyłka może być opóźniona z powodu bardzo dużej ilości zamówień( Black Friday) przepraszamy za tą sytuację. Pozdrawiam Monika
  • 5 miesięcy temu

    thumb-up icon
    thumb-up icon

    ehaja

    tm-star

    3.0

    Zamówienie wysłane 6 dni od momentu złożenia (na stronie jest informacja o realizacji w 48h).

    Po 6 dniach napisałam wiadomość na FB - bez odpowiedzi, następnego dnia paczka została nadana.

    Majtki super jakość, chociaż na stronie mogłyby być dokładniejsze zdjęcia - model komfort nie jest szyty, a klejony (jak bielizna bezszwowa, więc obawiam się, że z czasem się rozklei.) Do tego rozmiarówka tego modelu jest zaniżona (patrzyłam na tabele, i każdy model ma inną, jednak mimo prawidłowego pomiaru są lekko ciasne, ale zostawiam je).

    comment icon

    Komentarz sklepu

    Dzień dobry, na naszej stronie była podana informacja , że wysyłka może być opóźniona z powodu bardzo dużej ilości zamówień( Black Friday) każdy model ma podaną tabelę rozmiarów podaną na stronie. Bardzo przepraszamy za tą sytuację. Pozdrawiam Monika
  • 5 miesięcy temu

    1

    thumb-up icon
    thumb-up icon

    Gazela

    tm-star

    2.0

    Masakryczny czas dostawy, specjalnie zamówiłam tydzień przed planowanym okresem, aby doszło na czas. Niestety skończył się okres zanim przyszła paczka, także nie mogę ocenić samego produktu bo nie zdążyłam w planowanym cyklu stesować. Paczka ładnie zapakowana, produkt wygląda bardzo ładnie. Jednak ta dostawa troche mnie zniechęciła.

  • 5 miesięcy temu

    thumb-up icon
    thumb-up icon

    Joanna

    tm-star

    5.0

    Wszystko super, tylko rozmiarówka zaniżona, ja zazwyczaj noszę 38 lub M, a tu na szczęście zamówiłam L i są dobre, bardzo wygodne, tylko troszkę "szeleszczą" przy chodzeniu, ale nie na tyle żeby to przeszkadzało na co dzień. Bardzo mnie ucieszyła duża promocja.

    comment icon

    Komentarz sklepu

    Dziękujemy za pozostawienie nam tak dobrej opinii. Naszym priorytetem jest satysfakcja klienta :)
  • lock icon
    Opinia była w trakcie mediacji jednak Klient nie odczytał wiadomości od firmy w wyznaczonym czasie.
  • 5 miesięcy temu

    thumb-up icon
    thumb-up icon

    Weronika

    tm-star

    1.0

    Firma wysłała inny rozmiar niż zamawiałam. Są za duże!

  • 5 miesięcy temu

    thumb-up icon
    thumb-up icon

    Blanka

    tm-star

    2.0

    Obsługa i dostawa - super! Produkt -niestety bielizna przecieka. Wkładka wszyta z przodu jest za krótka i wypływa góra. Rozczarowanie

    comment icon

    Komentarz sklepu

    Dziękujemy za uczciwą opinię , która nam pomoże w ulepszaniu jakości produktu. Nasze majtki są na mały i średni okres (taką informację mamy podana na naszej stronie ),Tak samo jak w przypadku podpasek i majtki trzeba dopasować do swoich potrzeb. Mieliśmy kilkanaście opinii od naszych klientek, które używały majtki od 8H do 12 H i się sprawdziły
  • 5 miesięcy temu

    thumb-up icon
    thumb-up icon

    Dominika

    tm-star

    3.0

    Produkt fajny, ale wysyłka pocztą polską to pomyłka.

  • 5 miesięcy temu

    thumb-up icon
    thumb-up icon

    anonim

    tm-star

    4.0

    Trociny w przesyłce raczej zbędne, bo przez nie majtki były pełne białych okruchów, co nie wyglądało zbyt higienicznie... Jeśli chodzi o sam produkt to jest okej, ale jestem zawiedziona rozmiarówką. Kierowałam się wytycznymi na stronie, i brakowało mi kilka cm do max, ale w praktyce okazało się, że majtki są ciasne, gdybym miała znowu wybierać, zamówiłabym rozmiar większy.

  • 5 miesięcy temu

    1

    thumb-up icon
    thumb-up icon

    :)

    tm-star

    1.0

    minęły 3 tygodnie od kupna a moje zamówienie nadal nie dotarło

    comment icon

    Komentarz sklepu

    Dobry wieczór, po Pani zgłoszeniu pracownik z obsługi klienta skontaktował się z Panią. Nowa paczka została wysłana InPost i odebrana przez Panią. Bardzo przepraszamy za wcześniejszą sytuację. Zgłosiliśmy reklamację do Poczty Polskiej.Mamy nadzieję, że jest Pani zadowolona z naszej bielizny. Pozdrawiam Monika
  • 5 miesięcy temu

    thumb-up icon
    thumb-up icon

    JN

    tm-star

    2.0

    Nie sprawdziły się. Przeciekly juz po 3 h.

  • 5 miesięcy temu

    thumb-up icon
    thumb-up icon

    Chiara

    tm-star

    3.0

    Mam kłopot z ocen ogolną. Sam produkt jest OK, ale... zamówiłam dwa modele majtek w rozmiarze S, zgodnie z wymiarami w tabeli rozmiarów. Jeden model przyszedł w M i pasuje bardzo dobrze (hmm), a drugie majtki mają na wszywce S i pasowałyby też bardzo dobrze, gdyby nie szeroka guma w pasie, mało rozciągliwa i okrutnie wrzynająca się w mój płaski jak deska brzuch. Na szczęście radzę sobie z maszyną do szycia, więc gumę wyprułam i wszyłam taką z pasmanterii, ale całe doświadczenie trochę mnie zdezorientowało.

    comment icon

    Komentarz sklepu

    Dzień dobry, bardzo nam przykro za zaistniałą sytuację. Gdyby skontaktowała się Pani z nami na pewno byśmy znaleźli rozwiązanie. Zawsze klient jest dla nas ważny. Dziękujemy za opinię, która pomoże nam na przyszłość w ulepszeniu naszego sklepu. Pozdrawiam Monika
  • 5 miesięcy temu

    1

    thumb-up icon
    thumb-up icon

    Aneta

    tm-star

    1.0

    Wielkie rozczarowanie! :(

    Kupiłam majtki zachęcona pozytywnymi opiniami. Niestety źle trafiłam. Nie mam silnych krwawień a majtki już po 3h przesiąkły brudząc rajstopy i sukienkę... Konkurencja oferuje możliwość przetestowania majtek, co równa się z prawdziwą gwarancją satysfakcji. U państwa można zwrócić jedynie nieodpakowane majtki, więc nie można ocenić zadowolonia z produktu. Niestety niska cena (w stosunku do konkurencji) idzie w parze ze słaba jakością.

    comment icon

    Komentarz sklepu

    Dziękujemy za uczciwą opinię , która nam pomoże w ulepszaniu jakości produktu. Nasze majtki są na mały i średni okres (taką informację mamy podana na naszej stronie ),Tak samo jak w przypadku podpasek i majtki trzeba dopasować do swoich potrzeb. Mieliśmy kilkanaście opinii od naszych klientek, które używały majtki od 8H do 12 H i się sprawdziły