• 3 miesiące temu

    thumb-up icon

    Grażyna Tuszyńska

    tm-star

    5.0

    kupłlam

    kupiłam strój kąpielowy jednoczęściowy spodenkowy tzn.. dół to spodenki jestem bardzo zadowolona ,z przodu wzór w kwiaty tuszuje niedoskonałości polecam

    świetny , ze wzorem z przodu tuszuje co nieco dobrze wymierzyć i super

  • 4 miesiące temu

    1

    thumb-up icon

    Ola

    tm-star

    5.0

    Wspaniała obsługa klienta, pomoc w doborze rozmiaru i nie tylko. Bardzo polecam!

  • 5 miesięcy temu

    5

    thumb-up icon

    Nada

    tm-star

    1.0

    Wystawiają produkt, którego nie mają na stanie, informują osobę 2 dni po zakupie o braku, a na koniec nie odbierają telefonu, nie odpisują na maile i smsy. Omijać szerokim łukiem.

  • 6 miesięcy temu

    1

    thumb-up icon

    Jacek

    tm-star

    5.0

    Rewelacyjny produkt. Rollery polecił mi fizjoterapeuta. Piłeczka działa cuda.

  • 7 miesięcy temu

    21

    thumb-up icon

    Sebastian

    tm-star

    1.0

    Kilka dni po złożeniu i opłaceniu zamówienia tel. ze sklepu z informacją, że nie mają jednego z etui na okluarki. Jak to? Przecież na sklepie jest dostępne. No ale OK, niech będzie inne.

    Na dokładkę, po odebraniu przesyłki i rozpakowaniu paczki okazało się, że zamiast zamówionej faktury mam zwykły paragony fiskalne.

    A na koniec najlepsze: jedne z oklurków dostałem ze zwrotu konsumenckiego lub z ekspozycji - rozerwane opakowanie z akcesoryjnymi noskami, rozplątany pasek do regulacji i wypaćkane od wewnątrz soczewki.

    I tak nie dość że pauzowałem dwa weekendowe treningi z powodu braku w zamówioeniu i nie otrzymałem f.vat, to teraz jeszcze będę pływał w okularkach ze zwrotu - SUPER!

    I cóż z tego, że mogę zwrócić - przy koszcie wysyłki min. 15 zł i cenie 70 zł za okularki odsyłanie mija się z celem.

    comment icon

    Komentarz sklepu

    Dzień dobry, złożył Pan zamówienie 26 października, a wysyłka nastąpiła 29 października. Zdarza się, że niestety pomimo dostępności towaru w naszym sklepie okazuje się, że z powodu błędu jest jego brak. Przy tak dużym asortymencie, zwrotach mogą zdarzyć się pomyłki, brak zamówionego etui został wyjaśniony z Panem drogą telefoniczną i zaakceptował Pan propozycję innego koloru etui. Jeżeli chodzi o fakturę to jesteśmy w stanie wysłać Panu skan Pana zamówienia w naszym panelu, nie ma tam wzmianki, że wybiera Pan opcję Faktura. Brak takiej informacji w komentarzu. Więc proszę nie pisać rzeczy, które mijają się z prawdą. Co do okularków nie jesteśmy w stanie odnieść się do tego, że okulary które Pan otrzymał były niezgodne z zawartą umową. Natomiast sklepy internetowe funkcjonują na zasadach wszystkim klientom znanym, po zakupie towaru mogą odstąpić od umowy, i do nas klienci wysyłają produkty, które wcześniej mierzą. Niestety mogło się zdarzyć, że któryś z naszych pracowników przeoczył i nie sprawdził produktu przed przywróceniem go do sprzedaży. Jeżeli okulary które Pan otrzymał są produktem uszkodzonym w jakimkolwiek stopniu to należało zgłosić to na naszej infolinii i na pewno znaleźlibyśmy dobre rozwiązanie. Jednak wolał Pan wylać kubeł pomówień i nieprawdy zamiast skontaktować się z nami. Od momentu zamówienia do wysyłki minęło 3 dni więc zmieściliśmy się w deklarowanym czasie pod wystawionymi aukcjami.
  • lock icon
    Opinia była w trakcie mediacji jednak Klient nie odczytał wiadomości od firmy w wyznaczonym czasie.
  • 8 miesięcy temu

    10

    thumb-up icon

    Tomasz

    tm-star

    1.0

    Kupiłem on-line spodenki Arena z opcją natychmiastowej zapłaty. Po dwóch dniach zadzwoniła do mnie pani z biura obsługi klienta, że nie mogą zrealizować zamówienia, bo towar się skończył. Zdenerwowało mnie to, ponieważ na stronie sklepu produkt był dostępny, więc zdecydowałem się na kupno rezygnując z innych ofert.

    Pani która dzwoniła z informacją, że nie zrealizują zamówienia nie zaproponowała satysfakcjonującego rozwiązania jak chociażby rabatu w ramach rekompensaty.

    Później otrzymałem informację sms-em, że środki zostaną zwrócone. Nawet nikt nie próbował naprawić ewidentnego błędu po stronie sklepu. Dlatego nigdy więcej nie polecę znajomym tego sklepu (a robiłem to nie raz) oraz sam nic więcej i nie kupię od nierzetelnego dostawcy.

  • 9 miesięcy temu

    3

    thumb-up icon

    Ola

    tm-star

    5.0

    Super sklep a obsługa cudowna. Jeszcze nigdy nie spotkałam się z tak uczynną i sympatyczna usługa. Polecam Ola Drapała

  • lock icon
    Opinia była w trakcie mediacji jednak Klient nie odczytał wiadomości od firmy w wyznaczonym czasie.
  • 10 miesięcy temu

    2

    thumb-up icon

    Aleksandra Bałda

    tm-star

    5.0

    jest super

  • 10 miesięcy temu

    2

    thumb-up icon

    Suzanah

    tm-star

    5.0

    Zawsze udane zakupy. Profesjonalnie, szybko, miło. Zachęcam niezdecydowanych.

  • 10 miesięcy temu

    1

    thumb-up icon

    PAVLO SHULIKA

    tm-star

    5.0

    Добрий контакт з фірмой! Шибка доставка. Дякуємо за співпрацю!

  • 10 miesięcy temu

    1

    thumb-up icon

    TATA MAJKI

    tm-star

    5.0

    5 GWIAZDEK!!!!

    1-ZA OSOBY PRACUJACE W TEJ 2-FIRMIE

    3-ZA TOWAR

    4-ZA INDYWIDUALNE PODEJSCUE DO KUPUJACEGO

    ZA SZYBKOSC REALIZACJI ZAMOWIEN

    5-ZA MOZLIWOSC NEGOCJACJI

  • 11 miesięcy temu

    1

    thumb-up icon

    Tom

    tm-star

    5.0

    Zawsze, szybko i profesjonalnie

  • 11 miesięcy temu

    2

    thumb-up icon

    Filip

    tm-star

    5.0

    Git jest generalnie

  • 11 miesięcy temu

    2

    thumb-up icon

    Agnieszka

    tm-star

    5.0

    Dobra obsługa i pomocna infolinia.

  • 11 miesięcy temu

    1

    thumb-up icon

    Laszczu

    tm-star

    5.0

    Oferta , kontakt i realizacja zamówień na bardzo wysokim poziomie Polecam

  • 11 miesięcy temu

    1

    thumb-up icon

    Justyna

    tm-star

    5.0

    Kupiłam koło ratunkowe dla niemowlęcia w Bydgoszczy w hotelu Astoria. Niestety w domu, okazało się, ze koło wyglada na uszkodzone. Oczywiście bałam się iść z dzieckiem na basen, wiec zadzwoniłam do Pana Sprzedawcy z prośba o informacje. Od samego początku był wzorowy kontakt i reakcja. Pan Sprzedawca był zaangażowany i zadał sobie dużo trudu, by udzielić mi wszystkich informacji. Co mnie dodatkowo ucieszyło, to fakt, iż Pan był nastawiony na pomoc, bardzo życzliwy i kreatywny. Poczułam się jak najważniejszy klient, klient roku- a kupowałam tylko drobiazg. Życzę każdemu takich Sprzedawców i Sklepów. Pozdrawiam!

  • 12 miesięcy temu

    1

    thumb-up icon

    Michał

    tm-star

    5.0

    Super firma. Świetny kontakt.

    Polecam

  • około rok temu

    1

    thumb-up icon

    Albina

    tm-star

    5.0

    Jest mega super, mam cudowną matę do jogi, dziękuję bardzo♥️

  • około rok temu

    1

    thumb-up icon

    PRZYBYSZ

    tm-star

    5.0

    Wszystko super, szybka dostawa +

  • około rok temu

    2

    thumb-up icon

    Marcin Cieslakowski

    tm-star

    4.0

    Wszystko super ale strasznie długa wysyłka / zamawiałem kilka razy

  • około rok temu

    4

    thumb-up icon

    JOAN

    tm-star

    5.0

    Świetna firma, serdecznie polecam. Korzystam od kilku lat i za każdym razem jestem bardzo zadowolona.

  • około rok temu

    3

    thumb-up icon

    Ania

    tm-star

    5.0

    Bardzo miła obsługa, infolinia bardzo pomocna. Polecam! Obsługa jest bardzo pomocna, przyjęła moje uwagi bez żadnego problemu.

  • około rok temu

    3

    thumb-up icon

    Kamila

    tm-star

    5.0

    Bardzo miła i profesjonalna obsługa. Gorąco polecam!

  • około rok temu

    4

    thumb-up icon

    Marti

    tm-star

    5.0

    Fast shipper item as described, highly recomend!!! AAAA+++++

  • około rok temu

    5

    thumb-up icon

    Weronika

    tm-star

    5.0

    Szybko, sprawnie, profesjonalnie. Polecam

  • około rok temu

    3

    thumb-up icon

    Basia

    tm-star

    5.0

    Wszystko zgodne z opisem. jestem zadowolony

  • około rok temu

    12

    thumb-up icon

    Mateusz

    tm-star

    1.0

    Żarty robią sobie z ludzi. Złożyłem i opłaciłem swoje zamówienie, sam musiałem dowiadywać się ze będzie ono opóźnione bo nie maja koszulek na stanie i ktoś nie zrobił aktualizacji sklepu żeby te modele i rozmiaru były niedostępne, jednego dnia obsługa zarzeka się ze następnego dnia wszytko zostanie wysłane a w owy dzień kolejny telefon z informacja ze przyszły im koszulki ale nie te modele i rozmiary a po chwili rozmowy pan informuje ze w żadnej hurtowni nie ma produktów za które zapłaciłem. Tydzień czasu byli posiadaczami moich pieniędzy i mieli gdzieś swojego klienta. W rozmowie telefoniczej wyrażając swoją opinie pracownik zaczął na mnie krzyczeć pokazuje totalny brak profesjonalizmu. Brak aktualizacji sklepu, brak informacji ze strony sprzedającego na temat realizacji zamówienia, i nieprofesjonalna obsługa która nie wie co sprzedaje bo pani mówiła ze maja koszulki w magazynie a pan ze do magazynu ściagają koszulki z Włoch. Wiec koszulki brakowało najpierw w sklepie potem w magazynie. A pan który podniósł na mnie głos automatycznie powinien strącać prace. Nie będę wspominać ze firma w żaden sposób nie chciała dalej kontynuować współpracy po moim zapytaniu o skompletowanie mojego zamówienia i pan krzyczał robimy zwrot robimy zwrot. Tym bardziej o jakiejś rekompensacie czasu oczekiwania, braku poszanowania klienta a w rezultacie braku realizacji zamówienia tez brak.

    comment icon

    Komentarz sklepu

    Sytuacja jaka zadziała się z Pana zamówieniem nie jest żadnym żartem z Klienta, ale pomyłką jaka może się zdarzyć przy prowadzeniu działalności… Rozumiemy Pana rozgoryczenie ale forma w jakiej Pan to uczynił pozostawia wiele do życzenia . Atakował Pan w rozmowie pracownika i ZAŻĄDAŁ !!!! wysłania swojego zamówienia pomimo tłumaczeń, że produktu już nie ma na magazynie pomimo że widniał jako dostępny. W rzeczywistości pod kodem zamówionego produktu przyszedł inny niż zamówiony produkt. To Pan krzyczał na pracownika, na Panią która próbowała z Panem porozmawiać , a potem na drugiego konsultanta który usłyszał od Pana wulgaryzmy… I znowu Pan ŻĄDAŁ... W żaden sposób nie został Pan zlekceważony ani obrażony a wystawiona opinia pokrywa się z prawdą jedynie w kwestii dotyczącej zamówienia, tzn. braku możliwości jego zrealizowania z przyczyn już podanych. Pracownik zaproponował inny produkt lub zwrot środków ale Pan niczego nie akceptował - Pan ŻĄDAŁ wysłania niedostępnego produktu... Pana rozczarowanie spowodowało lawinę pomówień i nadinterpretacji . Przelane środki z tytułu złożonego zamówienia są normalną praktyką wynikającą z prowadzenia sprzedaży na odległość. Pracownik zaproponował alternatywne rozwiazanie i potwierdził po braku możliwości innego rozwiązania o zwrocie środków w dniu dzisiejszym. W firmie wiele rzeczy opiera się na czynniku ludzkim, wszyscy przechodzimy bardzo trudny czas starając się bezpiecznie i w spokoju przetrwać. Tylko ten co nic nie robi DROGI KLIENCIE nie popełnia błędów. Umiejętność ich rozwiązywania jest najlepszą oceną i świadectwem profesjonalizmu a podejście do drugiego człowieka miarą naszego człowieczeństwa. Pracownicy sklepu.
  • około rok temu

    7

    thumb-up icon

    Michał

    tm-star

    5.0

    Polecam

  • około rok temu

    5

    thumb-up icon

    mery

    tm-star

    5.0

    kest super

  • około rok temu

    5

    thumb-up icon

    Monika

    tm-star

    5.0

    Szybko, sprawnie i zgodnie z opisem.

    Polecam.

  • około rok temu

    4

    thumb-up icon

    Paweł

    tm-star

    5.0

    Mata rewelacyjna, błyskawiczna realizacja zamówienia - dziękuję i polecam Sprzedawcę!

  • około rok temu

    4

    thumb-up icon

    Maja

    tm-star

    5.0

    Dawno już nie otrzymałem przesyłki tak prędko, czad. Profesjonalne doradztwo, od razu widać, że obsługa lubi swoją pracę :) Polecam!