Opinie o produkcie: Drewniana kasa sklepowa fiskalna z akcesoriami
4.8
50
opinii klientów
z całego okresu
zebranych i zweryfikowanych przez
5
92%
4
4%
3
0%
2
0%
1
4%
Jak zbieramy opinie?
Opinie klientów
Pytania i odpowiedzi
(0)
Wyczyść
Szukaj
Barbara
zweryfikowano
Zgłaszam
Super jakość
0
0
Justyna
zweryfikowano
Zgłaszam
Super produkt
0
0
Izabela
zweryfikowano
Zgłaszam
Zabawka bardzo estetycznie wykonana. Ucieszyła obdarowanego 😊
0
0
Marzena
zweryfikowano
Zgłaszam
Super wykonanie,kasa solidna,wnusia bardzo zadowolona 🤩👍Polecam
0
0
EWA
zweryfikowano
Zgłaszam
Wszystko ok polecam serdecznie
0
0
Monika
zweryfikowano
Zgłaszam
Polecam, dobre wykonanie
0
0
Sylwia
zweryfikowano
Zgłaszam
Polecam 😊🔥
0
0
Dorota
zweryfikowano
Zgłaszam
👍️szybka dostawa, przyjemna zabawka
0
0
Anna
zweryfikowano
Zgłaszam
Porządna drewniana kasa.
0
0
Natalia
zweryfikowano
Zgłaszam
Polecam 🔥
0
0
Agnieszka
zweryfikowano
Zgłaszam
Wszytko w porządku . Expresowa wysylka
0
0
Zbigniew
zweryfikowano
Zgłaszam
Wnuk zachwycony !
0
0
Krystian
zweryfikowano
Zgłaszam
Super polecam
0
0
Anna
zweryfikowano
Zgłaszam
Bardzo ładnie wykonana kasa, banknoty potencjalnie trochę wytrzymają. Przydałaby się jakaś inna forma wyświetlacza ceny, który pozwoliłby na sumę inną niż 00000
0
0
Elżbieta
zweryfikowano
Zgłaszam
Super zabawka. Wnuczek zachwycony. Dostawa wręcz ekspresowa. Polecam
0
0
Szkoła Podstawowa
zweryfikowano
Zgłaszam
👍️wszystko ok
0
0
Komentarz sklepu
Przepraszamy za zaistniałą sytuację i przykro nam, że zakup nie spełnił Państwa oczekiwań.
Widzimy, że reklamacja została już pozytywnie rozwiązana.
Dziękujemy za podzielenie się opinią, każdą uwagę traktujemy bardzo poważnie. Z pewnością weźmiemy ją do serca i wykorzystamy, aby poprawiać jakość naszych produktów oraz obsługi klienta.
Magda
zweryfikowano
Zgłaszam
Nie polecam , zrobiłam zwrot państwa produktu zwrot dotarł 12 grudnia. Na zwrot pieniążków mają państwo 14 dni. Po zapytaniu kiedy nastąpi zwrot dostałam odpowiedź że gdy zwrot dobjdzie a był u państwa już w momencie wysyłania zapytania wysyłałam potwierdzenie z InPost, na moje kolejne wiadomości zero odpowiedzi.
0
0
Jolanta
zweryfikowano
Zgłaszam
Świetna jakość.
0
0
Komentarz sklepu
Pragniemy serdecznie przeprosić za zaistniałą sytuację oraz wszelkie niedogodności związane z opóźnieniem w wysyłce Państwa zamówienia.
Z przykrością informujemy, że przyczyną zwłoki jest błąd magazynu, który wpłynął na prawidłowe przetwarzanie części zamówień w naszym systemie magazynowym.
Zdajemy sobie sprawę, że taka sytuacja może być dla Państwa wyjątkowo niekomfortowa i frustrująca, zwłaszcza jeśli przesyłka była potrzebna w konkretnym terminie.
Jeszcze raz przepraszamy i dziękujemy za cierpliwość i cieszymy się, że paczka dotarła przed Świętami.
Jolanta
zweryfikowano
Zgłaszam
Produkt nie został wysłany w ciągu 24h, nie dostałam żadnej informacji o opóźnieniu zamówienia, minął tydzień od złożenia zamówienia, a przesyłka nadal nie została nadana. Infolinia nie działa, brak odpowiedzi na maile, jestem rozczarowana takim podejściem do klienta. Kasa miała być prezentem na Święta, ale już nie dojdzie przed Świętami. Zdecydowanie nie polecam firmy.
1
0
Bernard
zweryfikowano
Zgłaszam
Super zabawka
0
0
Brak opinii dla wybranych filtrów
Pokaż tłumaczenie
Pokaż oryginał
Komentarz sklepu
Ocena klienta: Dobrze: Doskonale
Dodano:
Dziękujemy za zadanie pytania i budowanie naszej społeczności :)!
Dziękujemy za dodanie odpowiedzi i budowanie naszej społeczności :)!
Zanim opublikujemy Twoje pytanie proszę potwierdź je klikając w link przesłany na wskazanego przez Ciebie maila.Zanim opublikujemy Twoją odpowiedz proszę potwierdź ją klikając w link przesłany na wskazanego przez Ciebie maila.
Zadając pytanie, wyrażasz zgodę na przekazanie jego treści oraz danych kontaktowych Administratorowi Sklepu w celu udzielenia odpowiedzi na temat produktu.
Dodając pytanie oświadczam, że znam i akceptujęDodając odpowiedź oświadczam, że znam i akceptuję
regulamin TrustMate
oraz
politykę prywatności oraz cookies