Odpowiednio zapakowany towar, naprawdę wytrzymałe opakowanie. Produkty zabezpieczone, szybka przesyłka. Bardzo dobry kontakt ze sklepem, polecam
8 dni temu

Odpowiednio zapakowany towar, naprawdę wytrzymałe opakowanie. Produkty zabezpieczone, szybka przesyłka. Bardzo dobry kontakt ze sklepem, polecam
8 dni temu
Zdecydowanie nie polecamy firmy Seligift. Kontakt z firmą był utrudniony już na etapie przygotowania zamówienia. Kilkukrotnie prosiłam o rozmowę telefoniczną, aby skonsultować sposób przygotowania pliku do nadruku, jednak nikt nie oddzwonił. Plik przygotowaliśmy zgodnie z otrzymanymi wytycznymi i zaakceptowaliśmy przesłaną przez firmę wizualizację. Po otrzymaniu zamówienia okazało się, że efekt końcowy znacząco odbiega od produktu przedstawionego na stronie oraz od zaakceptowanej wizualizacji. Z powodu wad realizacji zostaliśmy bez gadżetów na zaplanowane targi. Największe zastrzeżenia mamy jednak do sposobu obsługi reklamacji. Odpowiedzi mailowe sprawiały wrażenie, jakby nasze wiadomości były czytane wybiórczo – firma pomijała najważniejsze zgłaszane problemy i odnosiła się jedynie do wygodnych dla siebie kwestii. Firma nie uznała reklamacji 1200 wadliwych gadżetów, a jako rozwiązanie zaproponowała "rekompensatę" w formie rabatu na kolejne zamówienie. Trudno potraktować taką propozycję poważnie, skoro przez nieudaną realizację nie mogliśmy wykorzystać zamówionych produktów podczas wydarzenia. W naszym odczuciu firma unika odpowiedzialności za jakość wykonania i nie podejmuje rzeczywistej próby rozwiązania problemu. Brak kontaktu telefonicznego, nierzetelne odpowiedzi oraz sposób rozpatrzenia reklamacji świadczą o lekceważącym podejściu do klienta. Po tym doświadczeniu z pewnością nie skorzystamy ponownie z usług tej firmy.
14 dni temu
Niestety nasze doświadczenie z SeliGift jest rozczarowujące. Zamówiliśmy koszulki z nadrukiem w różnych rozmiarach. Wymagane rozmiary przekazaliśmy dwukrotnie mailowo i otrzymaliśmy potwierdzenie, że taka realizacja jest możliwa. Ostatecznie część tych ustaleń nie została uwzględniona w zamówieniu. Po zgłoszeniu reklamacji przedstawiliśmy całą korespondencję, jednak SeliGift podtrzymał stanowisko, że wiążące są wyłącznie dane z finalnego formularza. Nie zaproponowano nam również żadnego rozwiązania polubownego. Szkoda, że podobne opinie znaleźliśmy dopiero po zaistnieniu naszej sytuacji. Ich treść jest zbieżna z naszym doświadczeniem i niestety utwierdza nas w przekonaniu, że nie jest to wyłącznie jednostkowy przypadek. Dodatkowo, mimo wcześniejszej propozycji rozmowy ze strony Dyrektora E-commerce, mój służbowy numer telefonu przestał być dostępny do kontaktu. Trudno uznać to za właściwy sposób prowadzenia rozmowy z klientem. Ze względu na wartość zamówienia nie będziemy podejmować dalszych formalnych działań, ale po tym doświadczeniu nie planujemy korzystać ponownie z usług SeliGift.
15 dni temu
Jestem bardzo zadowolona z miłej i profesjonalnej obsługi. Zamówienie skompletowane bardzo sprawnie. Dobrze zapakowane. No szacunek za opakowanie tych ciężarów i gabarytów, doszły bez problemu. Zamówienie zostało zrealizowane bardzo szybko.
18 dni temu
Warto pochwalić pracowników obsługi klienta, wykonują kawał dobrej roboty. Zamówienie dotarło we właściwym czasie, zgodnie z zapowiedzią. Bardzo ładne i solidne opakowanie. Wysoka jakoś produktów, na pewno wrócę kolejny raz.
29 dni temu
👍️Zamówienie dotarło piorunująco szybko, polecam.
29 dni temu
Niestety firma zawiodła mnie na każym kroku. Wykonano 8-10 projektów, niektóre były identyczne, zmieniono bez informacji ze mną logo (dodano szarą obwódkę). Chciałem zrezygnować z zakupu i mi to uniemożliwiono. Nie jestem całkowicie zadowolony z obsługi i nie zrobił bym drugi raz zakupów w tej firmie.
około miesiąc temu
Bardzo szybka dostawa. Niebywała obsługa, a kontakt ze sprzedającym po prostu genialny. Towar przyszedł w stanie nienaruszonym, polecam. Obsługa godna pochwały. Brawo. 👌👍️
około miesiąc temu
Szybko i miła obsluga
około miesiąc temu
Zero uszkodzeń, a przesyłka ślicznie zapakowana. Polecam. Towar zgodny z opisem, szybka przesyłka, dobrze zabezpieczona. Polecam.
około miesiąc temu
Bardzo sprawna dostawa. Szybka realizacja z dnia na dzień, towar zgodny z opisem. Polecam serdecznie współpracę z firmą SeliGift :)
około miesiąc temu
Nadruk świetny! Bardzo porządny haft, a czapki też są dobrej jakości. Szybka wysyłka to też bardzo duży plus. Polecam!😁
około 2 miesiące temu
Jestem bardzo zadowolony z jakości obsługi tego sklepu. Moje zakupy zostały solidnie opakowane i przesyłka doszła bez uszkodzeń. Wzorowa dostawa, tak trzymać. Wszystko zgodne z opisem, polecam.
około 2 miesiące temu
Przesyłka bardzo sprawna. ❤️
około 2 miesiące temu
Moje zamówienie przyszło w jednym kawałku, polecam. Świetnie, że są tak precyzyjni. Paczka dotarła o czasie. Postawili bardzo wysoką poprzeczkę w kwestii obsługi klienta, super. Świetna jakość produktów, żadnych podróbek, doskonały kontakt z biurem obsługi. Po prostu świetny sklep.
około 2 miesiące temu
Szybka realizacja zamówienia. Dbałość o klienta jest wysoka. Jak mi obiecano, tak zrealizowano. Opakowanie bardzo solidne i wytrzymałe. Wysoka jakoś produktów, na pewno wrócę kolejny raz. Dziekuję za uczciwą ofertę. 👍️
około 2 miesiące temu
Wszystko w porządku, dostawa bardzo sprawna.
około 2 miesiące temu
Chcę opisać całą sytuację z firmą Seli Gift, należącą do tej samej grupy kapitałowej co Reflect, ponieważ sposób obsługi naszego zamówienia i późniejszej reklamacji uważam za bardzo nieprofesjonalny i nieetyczny. W naszym zamówieniu trzy piłki były uszkodzone. Mimo kilku próśb sprawa długo nie była rozwiązana, a nowe, prawidłowe produkty zostały dosłane dopiero po kolejnych wiadomościach i naciskach z naszej strony. Przez ten błąd część naszych gości otrzymała wadliwe gadżety, co postawiło nas w bardzo niekomfortowej sytuacji. Druga sprawa dotyczyła butelek. Pierwotnie zamówiliśmy droższy model o pojemności 750 ml, jednak przed realizacją poprosiliśmy o zmianę na tańsze butelki 500 ml. Firma zaakceptowała tę zmianę i dostarczyła tańszy produkt, ale faktura została wystawiona tak, jakby nadal sprzedano nam droższe butelki 750 ml. Po otrzymaniu dostawy zwróciliśmy się o korektę faktury i zwrot różnicy w cenie. Do dziś pieniądze nie zostały zwrócone, a prawidłowa korekta nie została wystawiona. Sprzedawca zachowuje się tak, jakby sama zgoda na zmianę modelu oznaczała zgodę na pozostawienie pierwotnej, wyższej wartości zamówienia. Nigdy nie wyrażaliśmy na to zgody. Fakty są proste: otrzymaliśmy tańszy produkt, ale zostaliśmy obciążeni ceną droższego. Firma pobrała od nas kilkaset złotych więcej i zamiast naprawić oczywisty błąd, próbuje przedstawiać sytuację tak, jakby wszystko odbyło się prawidłowo. Dodatkowo skontaktowaliśmy się z infolinią Reflect, ponieważ obie firmy funkcjonują w ramach tej samej grupy kapitałowej. Tam jednak całkowicie odcięto się od sprawy, tłumacząc, że Seli Gift jest inną spółką. Formalnie mogą to być odrębne podmioty, ale dla klienta są częścią jednej grupy, dlatego oczekiwaliśmy przynajmniej pomocy, przekazania sprawy lub zainteresowania standardem obsługi stosowanym przez spółkę powiązaną. Cała sytuacja pokazuje brak odpowiedzialności za błędy, unikanie konkretnej odpowiedzi oraz próbę zatrzymania pieniędzy pobranych za produkt droższy niż faktycznie dostarczony. Od firmy działającej w grupie Reflect oczekiwaliśmy uczciwego wyjaśnienia, korekty faktury i niezwłocznego zwrotu różnicy, a nie przerzucania odpowiedzialności i udawania, że problem nie istnieje. Czujemy się oszukani, okradzeni i nie polecamy.
2 miesiące temu
Opakowanie solidne i bezpieczne, polecam. Pracownicy są skorzy do pomocy, naprawdę polecam. Jak napisane, tak dostarczone. Godne polecenia .👍️
2 miesiące temu
Jestem mile zaskoczona, szybką odpowiedzią na zapytanie i świetną obsługą klienta❤️ rozwiązanie mojego problemu zostało zaproponowane przez firme, co zaowocowało zakupami:) wysyłka plecaków nastąpiła bardzo szybko, a paczka byla świetnie zapakowana. Jedyny minus to dość wysoki koszt wysyłki, ale i tak gorąco polecam tą firme ❤️
2 miesiące temu
Unikajcie tej firmy!!!! Nie polecam!!! W maju ustaliłam zakup 300 bidonów z logo firmy. Projekt był przygotowany, fatura proforma opłacona, dostawa miała nastąpić najp,oźniej 15.06.26 ze względu na organizowany event, na który były potrzebne bidony. 12.06.26 chciałam sie tylko upewnić, że wszystko jest gotowe. Niestety 12.06.26 okazało się, że Seligift przesyła mi logo (całkowicie inne od tego co było ustalone) do akceptacji, a planowane dostarczenie miało nastąpić kilka dni po 15.06.26. Na moje maile z zapytaniem co się dzieje, przecież wszystko było ustalone, przesyłano ponownie maile aby zaakceptować projekt... Żadnego kontaktu telefonicznego z firmą nie ma!!!! Przepychania mailami było wiele, nie znalazł się nikt kto był winny tej sytuacji. Zostaliśmy bez bidonów na event!!!! Poprosiłam o zwrot pieniędzy zapłaconych za zamówienie - dopiero po 2 tygodniach, kiedy napisałam, że sprawa zostanie zgłoszona na policję jako oszustwo - zostały zwrócone. Wiem, że takie sytuacje są notoryczne, Seligift nie wywiązuje się z zamówień, ignorują ludzi, zostawiają na lodze. Nie mają kontaktu telefonicznego bo nie chcą aby ktoś dzwonił z pretensjami. NIE POLECAM TEJ FIRMY!!!
2 miesiące temu
Żadnego stresu bo ekspresowa dostawa.
2 miesiące temu
Szanowni Państwo, W nawiązaniu do zamówienia nr 369612 zrealizowanego przez SeliGift oraz dotychczasowej korespondencji, niniejszym podtrzymuję swoje stanowisko, że zamówienie zostało wykonane niezgodnie z uzgodnioną specyfikacją, a przedstawiona przez Państwa odmowa jakiegokolwiek działania nie znajduje wystarczającego oparcia ani w treści regulaminu, ani w przebiegu uzgodnień prowadzonych przed realizacją. Rozmiarówka zamówienia została przekazana Państwu mailowo jeszcze przed uruchomieniem produkcji co najmniej dwukrotnie, w tym w wiadomości z dnia 10.07.2026 r. o godz. 16:20 oraz ponownie po wiadomości z dnia 13.07.2026 r., w której Państwa pracownik poprosił o przesłanie zbiorczo wszystkich uwag do wizualizacji oraz wszystkich plików wymagających podmiany lub aktualizacji. W odpowiedzi przekazałem komplet materiałów, w tym pełną rozmiarówkę, którą Państwo otrzymali. Dodatkowo w wiadomości z dnia 8.07.2026 r. Państwa doradca użył jedynie niezbyt jasnej i czytelnej pisowni, cytuję: „Przesyłam wycenę w załączniku, jest ona na 200 sztuk, aby zachować cenę, tutaj prośba o wpisanie w uwagach ilości sztuk dla danego rozmiaru - rozdzielimy to na produkcji :). ” Nie padła natomiast informacja, że wyłącznie wpis w polu uwag będzie prawnie skuteczny ani że rozmiarówka przekazana e-mailem zostanie zignorowana. Ma to szczególne znaczenie, ponieważ pole formularza było opisane jako „Uwagi do nadruku (opcjonalne)”, co nie wskazywało jednoznacznie, że należy tam umieszczać rozdzielnik ilościowy rozmiarów. Na żadnym etapie składania zamówienia (każdy z nich mam udokumentowany) nie ma wprost informacji, ani miejsca gdzie taką specyfikację rozmiarów można podać. Państwa własny regulamin przewiduje, że w przypadku towarów znakowanych pozostałe cechy są udostępniane w drodze wiadomości e-mail, w szczególności w wizualizacji wykonania. Regulamin nie zawiera postanowienia, zgodnie z którym wyłącznie dane wpisane w formularzu lub w polu "Uwagi do nadruku (opcjonalne)" są wiążące, ani nie wyłącza korespondencji mailowej jako elementu ustaleń dotyczących realizacji zamówienia. Jednocześnie regulamin przewiduje odpowiedzialność SeliGift za wady rzeczy sprzedanej na zasadach określonych w art. 556 i nast. Kodeksu cywilnego oraz dopuszcza reklamację przy odchyłach ilościowych i wielkościowych przekraczających +/-5% względem ustaleń między stronami. W przedmiotowej sprawie takie odchylenie wystąpiło w sposób oczywisty i rażący. Zgodnie z przekazaną specyfikacją zamówienie miało obejmować: S - 22 szt., M - 55 szt., L - 65 szt., XL - 35 szt., 2XL - 20 szt., 3XL - 3 szt. Tymczasem dostarczono 200 sztuk wyłącznie w rozmiarze L. Oznacza to nie tylko niezgodność towaru z ustaleniami, lecz także rzeczywistą i wymierną szkodę po mojej stronie wynikającą z niemożności wykorzystania zamówionego nakładu zgodnie z jego przeznaczeniem. Wzywam zatem Państwa do przedstawienia w terminie 3 dni roboczych od doręczenia niniejszego pisma realnej propozycji polubownego rozwiązania sprawy, obejmującej co najmniej jedną z poniższych opcji: korektę finansową odpowiadającą istotnej części wartości wadliwie zrealizowanego zamówienia, odbiór części nadmiarowego towaru i odpowiednią korektę rozliczenia, albo inne rozwiązanie rekompensujące w sposób rzeczywisty skutki wykonania zamówienia niezgodnie z uzgodnioną rozmiarówką. W przypadku braku odpowiedzi albo podtrzymania odmowy bez przedstawienia rzeczywistej propozycji kompensacyjnej sprawa zostanie skierowana do dalszych działań prawnych, w tym do dochodzenia roszczeń z tytułu nienależytego wykonania umowy, przed właściwym sądem powszechnym w Poznaniu, zgodnie z postanowieniami regulaminu. Na potrzeby dalszego postępowania zabezpieczono całość korespondencji mailowej, treść regulaminu, wiadomości dotyczące wizualizacji oraz dokumentację dostarczonego towaru. Niniejsze pismo stanowi ostateczne wezwanie do polubownego zakończenia postępowania. Nadal dopuszczam rozwiązanie ugodowe, jednak nie akceptuję stanowiska, zgodnie z którym odpowiedzialność za wadliwe wykonanie zamówienia może zostać w całości przerzucona na klienta mimo uprzedniego przekazania rozmiarówki oraz jej odebrania przez Państwa zespół. Jednocześnie mam nadzieję na dalszą pozytywną i owocną współpracę w zamówieniach składanych w innych Państwa spółkach - z których do teraz byłem wraz z moimi klientami bardzo zadowolony. Z poważaniem.
Czas dostawy jest rewelacyjny. Przesyłka dotarła w świetnej formie, bez uszkodzeń. ❤️❤️❤️
2 miesiące temu
Paczka dotarła o czasie. Bez stresu.
3 miesiące temu
2 miesiące temu