Wrzucę korespondencję z firmą. Ocenę( czas reklamacji, słowność, dotrzymanie warunków reklamacji itp.) zostawiam Państwu.
Dnia 26 sierpnia 2026 14:36 office@paternsfamily.com
Pani Iwono,
Tak jak rozmawiałyśmy dzisiaj - reklamacja została rozpatrzona pozytywnie. Prosimy o odesłanie wadliwego, wypranego zestawu bielizny termoaktywnej na adres naszego biura. Wygenerowałam dla Pani kod do nadania przesyłki w dowolnym paczkomacie, przyjdzie w oddzielnym mailu.
Po otrzymaniu paczki, wyślemy czarny zestaw w rozmiarze M - skontaktujemy się w celu potwierdzenia adresu i terminu odbioru.
Dziękujemy i przepraszamy za kłopot.
On Sun, Sep 6, 2026 8:47 PM
Dobry wieczór, proszę o jakąś zwrotkę w sprawie reklamacji? Towar odesłany, reklamacja uwzględniona, a ja nie mam nawet info o nadaniu. Czy coś się stało?Pozdrawiam Iwona Serafinowicz
Dnia 07 września 2026 10:51 office@paternsfamily.com
Pani Iwono,
dziękujemy za wiadomość - paczka dotarła, właśnie dziś miałam w tej sprawie do Pani pisać.
Prosimy o potwierdzenie adresu do wysyłki i informację czy będzie Pani w stanie odebrać paczkę w tym tygodniu. Dziękujemy.
On Mon, Sep 7, 2026 12:44 PM, serafinska@o2.pl
Tak, wszystko się zgadza, czekam na przesyłkę. Pozdrawiam Iwona
Pani Iwono,
W związku z tym, że składała Pani u nas zamówienie jak korzystaliśmy z poprzedniego systemu, prosimy o samodzielne złożenie zamówienia na wymianę. Wysyłam Pani kupon na 100% wartości zestawu:
( tu podany był kod)
Jeśli zależy Pani na pilnej wysyłce, to po złożeniu zamówienia może Pani do nas napisać z prośbą o priorytet, a my prześlemy tę wiadomość do magazynu.
Dziękujemy i przepraszamy za niedogodności.
(Kod, który dostałam nie pokrywał kwotowo się z tym kompletem, który kupiłam. Była zmiana ceny i chcąc złożyć ponowne zamówienie w ramach obiecanej reklamacji, co i tak już nie było zgodne z wcześniejszymi uzgodnieniami nie mogłam, więc za reklamowany produkt musiałam sobie dopłacić.)
On Tue, Sep 8, 2026 9:20 PM, serafinska@o2.pl
Witam! Jestem oburzona próbą zastąpienia uznanej reklamacji kuponem rabatowym i zmuszenia mnie do zawarcia nowej umowy sprzedaży. 26 sierpnia potwierdzili Państwo pozytywne rozpatrzenie reklamacji i zobowiązali się do wymiany wadliwego zestawu na czarny zestaw w rozmiarze M. Zgodnie z Państwa instrukcją odesłałam wyprany komplet, którego odbiór Państwo potwierdzili. Na Państwa prośbę potwierdziłam również adres wysyłki.
Obecnie wskazanego zestawu nie ma w sprzedaży, o czym doskonale Państwo wiecie. Kupon nie realizuje uznanej reklamacji. Zmiana systemu sprzedażowego jest Państwa problemem organizacyjnym
i mnie nie dotyczy, szczególnie obciążając dodatkowymi kosztami, ponieważ takowych zestawów, w cenie, za który go kupiłam już nie sprzedajecie.
W związku z niewykonaniem uzgodnionej wymiany, na podstawie art. 43e ust. 1 pkt 2 i 5 w związku z art. 43d ust. 4 ustawy o prawach konsumenta odstępuję od umowy sprzedaży w zakresie reklamowanego zestawu.
Żądam zwrotu pełnej ceny, tą samą metodą płatności, bezzwłocznie! Towar znajduje się już w Państwa posiadaniu. Proszę o niezwłoczne potwierdzenie zwrotu środków. Nie skorzystam z kuponu.
Screeny z ekranu, wskazujące na brakujący towar wraz z pełną korespondencją i potwierdzeniem zwrotu przesyłki stanowią dowód w sprawie, który w przypadku odmowy lub braku zwrotu skieruję do rzecznika konsumentów oraz Inspekcji Handlowej.
Pani Iwono,
dziękujemy za wiadomość. Rozumiemy Pani stanowisko i oczywiście szanujemy decyzję o rezygnacji z wymiany produktu.
W przypadku reklamacji dotyczących produktów zakupionych przed zmianą naszego systemu wewnętrznego (akurat do lipca tego roku) obowiązują obecnie określone procedury, zgodnie z którymi otrzymałam wytyczne dotyczące realizacji takich reklamacji. Po prostu system nie widzi tego zamówienia i samodzielnie nie jestem w stanie Pani wymienić produktów w systemie.
Wygenerowaliśmy dla Pani kupon uwzględniający oczywiście aktualną cenę zestawu, dzięki czemu w przypadku ponownego pojawienia się produktu w sprzedaży nie musiałaby Pani ponosić dodatkowych kosztów związanych ze zmianą ceny. Niestety nie mamy w 100% wpływu na bieżące stany magazynowe, ponieważ klienci cały czas robią zakupy, a my staramy się uzupełniać wszystko na bieżąco, ale nie zawsze jest to możliwe. Mieliśmy niewielkie opóźnienie w dostawie od szwalni odzieży termalnej. Ostateczny termin dostawy był przewidziany na 9 września, jednak nadal oczekujemy na dotarcie towaru do naszego magazynu. W związku z tym uzupełnienie stanów miało nastąpić wcześniej, za co serdecznie przepraszamy. Niestety opóźnienie po stronie szwalni wpłynęło na dostępność produktów.
Zależy nam na tym, aby nasi Klienci byli zadowoleni z obsługi reklamacji, dlatego przykro nam, że przedstawione przez nas rozwiązanie spotkało się z tak negatywnym odbiorem.
Jednocześnie, zgodnie z Pani decyzją, oczywiście dokonamy zwrotu środków za reklamowany zestaw. Zwrot zostanie zrealizowany tą samą metodą płatności, którą została dokonana pierwotna transakcja. Towar znajduje się już w naszym posiadaniu, dlatego z naszej strony nie ma żadnych dodatkowych kwestii wymagających działania z Pani strony.
Przepraszamy za zaistniałą sytuację, opóźnienie w dostawie oraz związane z nią niedogodności.
O opóźnieniach w dostawie dowiedziałam się dopiero z tego maila. I jeśli moja postawa spotyka się z taką opinią "przykro nam, że przedstawione przez nas rozwiązanie spotkało się z tak negatywnym odbiorem."
To szczerze zastanawiam się o ile więcej klienci muszą mieć zrozumienia, cierpliwości i tolerancji dla firmy PATERNS. Resztę zostawiam Państwa ocenie.
Opinia dotyczy produktu: Bielizna termoaktywna z wełny merino 100% damska góra zgaszony różowy M